Hacken van Stromers

Bicarbonaat

Ik zat ooit in een groep met mensen die niet wist dat iets onmogelijk was , en we hebben het destijds toch gedaan😉
mrstrom

Bicarbonaat schreef: 17 jun 2021, 19:37 Ik zat ooit in een groep met mensen die niet wist dat iets onmogelijk was , en we hebben het destijds toch gedaan😉
Ja pfffff, wat flauw. dat pleit dan niet voor je kennis haha. Hoe minder je weet hoe meer je verbaasd bent over dat iets wel kan haha
Bicarbonaat

mrstrom schreef: 18 jun 2021, 14:28
Bicarbonaat schreef: 17 jun 2021, 19:37 Ik zat ooit in een groep met mensen die niet wist dat iets onmogelijk was , en we hebben het destijds toch gedaan😉
Ja pfffff, wat flauw. dat pleit dan niet voor je kennis haha. Hoe minder je weet hoe meer je verbaasd bent over dat iets wel kan haha
dit is offtopic ,
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Bicarbonaat schreef: 18 jun 2021, 16:07
mrstrom schreef: 18 jun 2021, 14:28
Bicarbonaat schreef: 17 jun 2021, 19:37 Ik zat ooit in een groep met mensen die niet wist dat iets onmogelijk was , en we hebben het destijds toch gedaan😉
Ja pfffff, wat flauw. dat pleit dan niet voor je kennis haha. Hoe minder je weet hoe meer je verbaasd bent over dat iets wel kan haha
dit is offtopic ,
Was jouw bijdrage, waar mrstrom op reageerde, ook… Iets met een pot en een ketel :sling:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
mrstrom

ja idd, on topic blijven....

Hoe ben je van plan die BT, dan af te lezen en te interpretern?
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

En, wellicht nog interessanter: de data op een zinnige manier veranderen waarbij die data nog geaccepteerd wordt ook?
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Plaats reactie