Het grote ongevallen topic

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

[Verhuisd vanuit het "Technische tutorials van forumleden"-topic". Stromeur]
jjj schreef: 31 jan 2022, 20:58 @stromer de sitenaam is veranderd; maar mijn inlog doet het nog :shock:
Heeee Jeroen!

Ja klopt, ik heb het Stromer Forum wat breder getrokken omdat er steeds meer leden met (interesse in) andere merken en vergelijkingen tussen modellen bij kwamen.

Verder is er echter niks gewijzigd, dus ook alle gebruikers-accounts bestaan nog.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

jjj schreef: 31 jan 2022, 20:59 Vandaar dat weer even opduik.

Gr Jeroen (zonder speedpedelec)
Ha Jeroen! Hopelijk gaat het weer een stuk beter met je! Het forum is, zoals Stromeur al schrijft breder getrokken. Nu ben ik eindelijk ook officieel welkom, en jij mag je ook best weer af en toe laten zien hoor :cool2:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
jjj
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 321
Lid geworden op: 21 mei 2018, 14:12
Locatie: Amersfoort

FreddyH schreef: 31 jan 2022, 22:01 Ha Jeroen! Hopelijk gaat het weer een stuk beter met je! Het forum is, zoals Stromeur al schrijft breder getrokken. Nu ben ik eindelijk ook officieel welkom, en jij mag je ook best weer af en toe laten zien hoor :cool2:
Gelukkig sinds kort pijn vrij. Dankzij oa psychologische hulp en heeel veeel fysiotherapie is rugpijn niet meer leidend in mijn doen en laten. Ik heb nog maar af en toe last van mijn rug wat met wat extra rust goed beheersbaar te houden is. Ben blij dat ik er uiteindelijk goed vanaf gekomen ben. Ik hoop in april het motorrijden weer op te kunnen pakken. Fysiek was dat altijd nog een dingetje.

Wat betreft jouw welkom op dit forum: Jij was altijd al welkom op dit forum, zolang het maar niet over je fiets ging :lol: . Maar dat je Stromeur zo gek hebt gekregen dat ze een speciaal hoekje voor jou heeft gemaakt :ck: het forum ziet er overigens wel gelikt uit!

De reden dat ik me zo weinig laat zien is eenvoudig; de laatste keer dat ik op mijn speedbike reed vond ik het dood eng; had de klap nog niet verwerkt denk ik. En als je niet durft te fietsen dan is hier iets schrijven best moeilijk. De kans dat er een nieuwe speedbike komt voor mij acht ik klein; met al dat thuiswerken is zo’n fiets voor mij overbodig. Tegen de tijd dat er weer therapeutische sessies in den hemel of zo gehouden worden kom ik nog wel een keer langs.


Ps. @stromeur verhuis je nog steeds berichten? Ik snap het als dat je dit draadje verhuist ;)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

jjj schreef: 31 jan 2022, 22:50 Gelukkig sinds kort pijn vrij. Dankzij oa psychologische hulp en heeel veeel fysiotherapie is rugpijn niet meer leidend in mijn doen en laten. Ik heb nog maar af en toe last van mijn rug wat met wat extra rust goed beheersbaar te houden is.
Wat ontzettend fijn om te lezen na al die tijd!
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Marco69
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 381
Lid geworden op: 05 jun 2020, 12:01
Locatie: Abcoude
Merk SP: ST2 LE
Km-stand: 13.200

Man man wat baal ik ...

Maandagmiddag 28-2 heerlijk fietsend van mijn werk op de Hoofdweg in Waverveen.
Kom ik bij een gelijkwaardige kruising en ik minder vaart, altijd opletten hier, 40km/u en ga op de weg fietsen , dat stuk verplicht. Komt er van links een wielrenner die gewoon de kruising oversteekt zonder te kijken.
Gevolg een flinke klap en ik en de wielrenner op de grond, vol op mijn rug op het wegdek en serieuze pijn in mijn onderrug.
Getuigen die het zagen gebeuren belde 112 en een Ambulance was er binnen 10 min. Ik kon nog wat bewegen en kreeg een infuus en pijnstillers.
De wielrenner had last van zijn schouder en arm. Achteraf heeft hij ook nog een ZH bezocht.
Met de ambulance naar het ZH en op de EH röntgenfoto’s genomen, gelukkig geen letsel te zien alleen zijn wel mijn onderrug, nek en borstkas behoorlijk gekneusd. Nu onder de pijnstillers om maar een beetje mobiel te blijven.

Mijn fiets was wel aardig beschadigd wat ik snel zag, voorvork en stuur krom, accu deksel krom, helm en jas beschadigd.
Inmiddels Qicq en de verzekering ingelicht en die gaan de schade afhandelen.

Lichamelijk zal het wel goedkomen, hoop dat de fiets nog te herstellen is..
Bijlagen
IMG_4697.jpeg
IMG_4697.jpeg (388.46 KiB) 1015 keer bekeken
ST2 LE | Redshift Shockstop | SPD | W-W <-->15km
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Goeiendag, dat is schrikken :ai
Gelukkig ben je er er zelf relatief goed vanaf gekomen… Hopelijk geneest het snel (ook bij die wielrenner) en is je fiets snel te repareren…
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Peerke1960
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Ukraine
Berichten: 1590
Lid geworden op: 12 aug 2019, 11:18
Locatie: Nijmegen
Merk SP: ST3P, C1.12, M99, knipperlicht
Km-stand: 10001

Duvels, Marco...... Dat is pech hebben. Beterschap!

Heel veel groeten, Peter
Mangs a'k op de fietse fietse, deank ik wa es..... ( Herman Finkers)
Gebruikersavatar
MarcelH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1788
Lid geworden op: 28 apr 2018, 10:37
Merk SP: Stromer ST7 LE

Au beterschap, klote ongeval !....ja dat is het voordeel als wielrenner in Nederland, je bent goed verzekerd en de weg is van jou alleen :bu:
2016: Kalkhoff Endeavour impulse 2.0 high speed, 2017: Stromer ST2, 2018: Bultaco Albero 4.5, 2018/2019: Stromer ST3LE, 2020: Fuell Flluid 1S, 2020: ST5 , 2023: ST7 , 2023 OPIUM :cool2:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Oi...

Beterschap voor jou en je Stromer Marco!
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
xspeedandre
Runner-up
Runner-up
Belgium
Berichten: 19
Lid geworden op: 09 feb 2022, 19:06
Locatie: Izegem
Merk SP: Klever x speed pinion
Km-stand: 1275

veel beterschap, hopelijk ben je snel terug pijnvrij en kan de fiets hersteld worden.
the slower you go, the faster you get there...
Plaats reactie