Tijdsduur aanvraag nummerplaat België

Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

En wat maakt het dan uit, dat ze enkel sneller vooruit willen als er sprake is van 'n BA? Als de ingediende papieren in orde zijn, zoals de wet het voorschrijft, zie ik geen reden om zulke maatstaf te hanteren. Maar het is Belsj..

Idem met de verplichting dat je op elke aanhangwagen een identificatieplaatje dient aan te brengen...geen specifieke eisen..je mag er de naam van je kat en een telefoonnummer op vermelden..Als iedereen z'n eigen fabricaat zal aangebracht hebben, komen de regeltjes en de €€€€€! Het doel van die plaatjes zou zijn om bij diefstal de aanhangwagen sneller te kunnen identificeren...Echt é..echt! Dat 'n dief meteen het plaatje vervangt door z'n eigen plaatje, is hun nog niet duidelijk! Intussen zijn er al 'n 100 tal eigenaren in Hasselt met 'n aanhangwagen beboet..53€.
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Free2be schreef: 13 aug 2019, 06:29 Maar het is Belsj..
Het is wat het is, nix aan te doen ... :bu:
Free2be schreef: 13 aug 2019, 06:29 Idem met de verplichting dat je op elke aanhangwagen een identificatieplaatje dient aan te brengen...geen specifieke eisen..je mag er de naam van je kat en een telefoonnummer op vermelden..Als iedereen z'n eigen fabricaat zal aangebracht hebben, komen de regeltjes en de €€€€€! Het doel van die plaatjes zou zijn om bij diefstal de aanhangwagen sneller te kunnen identificeren...Echt é..echt! Dat 'n dief meteen het plaatje vervangt door z'n eigen plaatje, is hun nog niet duidelijk! Intussen zijn er al 'n 100 tal eigenaren in Hasselt met 'n aanhangwagen beboet..53€.
Die regelgeving (aanwezigheid van een VIN én een id-plaatje met daarop merk, VIN en MTM) dateert al vanuit de tijd dat de dieren nog spraken : het KB van 15 maart 1968.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Enkel dat ze nu het gouden ei ontdekt hebben..
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
crfke
Rookie
Rookie
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 aug 2019, 11:55

Bij mij is de inschrijving van mij ST1x vlot verlopen.

Douane vignet aangevraagd, naar de verzekering voor roze formulier.
3 Dagen later (vandaag dus) afspraak DIV Kontich, hier werd ik geholpen door een zeer vriendelijke jongedame.
Bewijs van inschrijving met nr nummer meegekregen en morgen komt mijn plaat met B Post.
Tevreden Nieuwe Stromer rijder .
Dbtk
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 46
Lid geworden op: 25 sep 2021, 09:43
Locatie: Limburg
Merk SP: Stromer ST2 belt

Vandaag mijn papieren bij de verzekering binnengebracht door mijn werkgever. Daar sprak men over 14dagen.

Weet iemand wat de te verwachten termijn is op dit ogenblik? (Okt 2021)
ST2 belt drive. Sport. Royal Blue.
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Twee dagen.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
siskos
Rookie
Rookie
Belgium
Berichten: 8
Lid geworden op: 01 okt 2021, 16:30
Merk SP: Stromer ST2

Via de verzekering aangevraagd 's middags en de dag erna 's middags had ik de plaat al.
FM was er zelfs verwonderd van want ze hadden mijn plaat pas binnen een week verwacht :D
mrstrom

siskos schreef: 12 okt 2021, 14:26 Via de verzekering aangevraagd 's middags en de dag erna 's middags had ik de plaat al.
FM was er zelfs verwonderd van want ze hadden mijn plaat pas binnen een week verwacht :D
Nu is je FM overspannen? Ik bedoel als ze er zoveel druk op gaan leggen is het ook niet meer leuk zo.
siskos
Rookie
Rookie
Belgium
Berichten: 8
Lid geworden op: 01 okt 2021, 16:30
Merk SP: Stromer ST2

Ze hadden sowieso al aangegeven dat de fiets pas tegen einde oktober klaar zou zijn dus echt meer druk hebben ze niet nee (denk ik).
Heb liever dat ze alles een keer goed nakijken dan snel snel in elkaar zetten en afleveren :D
Dbtk
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 46
Lid geworden op: 25 sep 2021, 09:43
Locatie: Limburg
Merk SP: Stromer ST2 belt

2 weken geleden voor 2 SP nrplaat aangevraagd bij dezelfde verzekering op hetzelfde moment.
1 is vorige dinsdag geleverd de andere nog niet.
Moet ik me zorgen maken?
ST2 belt drive. Sport. Royal Blue.
Plaats reactie