Wie fietst waar?

quacktop
Pro
Pro
Berichten: 50
Lid geworden op: 08 jan 2019, 20:22
Locatie: De Kempen

Rene schreef: 25 apr 2019, 23:02 Fijn om reacties te lezen :cool2:

Sommige fora laten een kaartje zien met daarop pinpoints, maar dat gaat niet met iedere forum software.
Heeft iemand een idee om zoiets te maken?
Misschien zoiets: https://drive.google.com/open?id=1njT1j ... sp=sharing en dan per layer 1 user?

Je kan de gemaakte route aanpassen door stukjes te slepen, mocht Google niet de juiste route aangeven als je het begin en einde maakt.

Iedereen met de link kan editen, niet publiekelijk, gezien privacy. Daarom heb ik mijn route ook niet van precies begin naar precies einde.
FreddyH schreef: 26 apr 2019, 11:57
Henry schreef: 26 apr 2019, 09:13 Mij vind je heel vaak op het fietspad en soms op de weg. ;p
Mij op het zadel :lol:
Ik meestal ook, alleen deze week ook op de weg. :ck:
Gebruikersavatar
Rene
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 56
Lid geworden op: 25 mei 2017, 06:45
Locatie: Vlaams Brabant
Merk SP: Stromer
Km-stand: 0

Mooi, zoiets had ik nog niet gezien ;)
Ik heb alvast de een laag aangemaakt voor mijn fietsroute.
Stromer ST3 Pinion LE ABS
15km Kampenhout - Zaventem
Gebruikersavatar
JeroenDG
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 256
Lid geworden op: 22 aug 2018, 09:42
Locatie: Aalst, BE

Wilde zonet mijn route toevoegen maar blijkbaar is de limiet reeds bereikt...

Afbeelding
ST3 Deep Black XL 983 Wh | Stuur 20mm rise & 20° backsweep | Thudbuster ST

Woon-werk & Stroomverbruikoverzicht
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Ik kon wel gewoon een laag toevoegen (add layer functie). Heb mijn route zojuist toegevoegd.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
JeroenDG
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 256
Lid geworden op: 22 aug 2018, 09:42
Locatie: Aalst, BE

Nu ook kunnen toevoegen.
Ik denk dat quacktop wat lagen heeft samengevoegd om terug wat plaats te maken :ay
ST3 Deep Black XL 983 Wh | Stuur 20mm rise & 20° backsweep | Thudbuster ST

Woon-werk & Stroomverbruikoverzicht
Walscro
Pro
Pro
Berichten: 57
Lid geworden op: 17 feb 2019, 20:57

Aarschot-Antwerpen.. Allez vanaf volgende week, net nieuw van gisteren, het weekend gebruiken om gewoon te worden :)
Woon-werk Scherpenheuvel - Antwerpen 60 km
Gebruikersavatar
bero
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 12
Lid geworden op: 31 mei 2019, 01:16
Locatie: Bussum
Merk SP: Stromer ST3
Km-stand: 9000

Afgelopen vrijdag de ST3 thuisbezorgd gekregen, en nu op zoek naar een goede route zuidwaarts richting Utrecht door Hilversum, of erom heen. Afzakken langs de A27 is niet optimaal vanwege het betegelde bromfietspad, en langs een snelweg.

Tot nu deze gevonden: https://afstandmeten.nl/embed.php?id=2391248&kmStep=5
ST3 Cool White XL 983W
Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

Ik heb 1x de route naar Utrecht afgelegd (op een zondagochtend-erg vroeg) en ja, die liep langs de A27 en die was niet ideaal. Als je niet overal 45 km/uur wilt rijden, dan is het volgens mij goed te doen.
Geen idee of er een betere route is en of een route langs de Loosdrechtse plassen of nog verder om langs de Vecht een goed alternatief voor je is. De route onder de Loosdrechtse plassen is volgens mij wel een mooie route.
Witte ST3 van maart 2019
Gebruikersavatar
Stromer9000
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 402
Lid geworden op: 21 aug 2018, 20:41
Locatie: Gent (België)

Overal in en rond Gent (waar het mag) in een straal van 20 km ongeveer.
🇧🇪 ST3 LE :mrgreen: | Park Tool PRS-25 Team Issue Montagestandaard | Ortlieb Velocity High Visibility Daypack | Giro Bexley MIPS | KINEKT 2.1 Aluminum Seatpost | Lupine Rotlicht | Ortlieb Backroller Urban | Cateye BM-45 zijspiegel
Gebruikersavatar
bero
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 12
Lid geworden op: 31 mei 2019, 01:16
Locatie: Bussum
Merk SP: Stromer ST3
Km-stand: 9000

Henry schreef: 09 jun 2019, 21:51 Ik heb 1x de route naar Utrecht afgelegd (op een zondagochtend-erg vroeg) en ja, die liep langs de A27 en die was niet ideaal. Als je niet overal 45 km/uur wilt rijden, dan is het volgens mij goed te doen.
Geen idee of er een betere route is en of een route langs de Loosdrechtse plassen of nog verder om langs de Vecht een goed alternatief voor je is. De route onder de Loosdrechtse plassen is volgens mij wel een mooie route.
Ik heb even de terugroute erbij gezet https://afstandmeten.nl/embed.php?id=23 ... 6&kmStep=5
Zitten wel wat stukken fietspad bij. Maar daar kom ik dan ook weer knetterende, dampende snorfietsen tegen. Vreemde wetgeving toch.

Eigenlijk leent alleen het stuk langs het Amsterdam Rijnkanaal zich voor snelheden boven de 40km/u. Perfect asfalt, breed, geen auto's. En dan nog met wind in de rug, ha!

Via Loosdrecht/Tienhoven levert meteen substantieel extra kilometers op, maar ga ik zeker een keer bekijken. Die route lijkt ook minder door Utrecht te gaan.
ST3 Cool White XL 983W
Plaats reactie