Aska

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik heb de linkjes nu vervangen door afbeeldingen. Thanks.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Da's niet echt charmant nee. Dat ze alleen de 'management' summary overnemen kan ik ergens nog begrijpen, maar dan moeten ze die wel volledig meenemen.

Hiermee geef je jezelf alleen maar slechte publiciteit. Maar wellicht denken ze: alle publiciteit/ophef is aandacht, en dat is goed.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Stromeur schreef: 13 jan 2022, 23:07 Ik heb de linkjes nu vervangen door afbeeldingen. Thanks.
Dankjewel !
Stromeur schreef: 13 jan 2022, 22:44 Dezelfde gebruiker heeft precies bovenstaande review als 'recensie' achtergelaten op de Aska FB pagina. Maar Aska heeft er dit van over gelaten :shock: :
Auch ! ... daar gaat de geloofwaardigheid, da's een pijnlijke !

Als er al geen open kaart wordt gespeeld met potentiële klanten (als je die vindt in zo'n gesloten groepje ...), dan ben ik precies al een heel pak minder geneigd om IRL te "mogen" ondervinden hoe ze met een ASKA eigenaar omgaan ... :ai
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
JohanB
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 27
Lid geworden op: 17 apr 2022, 07:34
Locatie: Lichtaart
Merk SP: Klever x speed pinion
Km-stand: 12000

Hoi iedereen,

Ik lees al een tijdje mee maar was nog niet geregistreerd....

Nu heb ik ook erge intresse in deze pedelec.
Afgelopen week heb ik dan eens een verdeler bezocht voor meer info.

Testen is blijkbaar nog niet zo simpel, weinig test fietsen in omloop blijkbaar, dit jaar zouden er wel 110 testfietsen bij komen zeggen ze.

Maar dan, blijkbaar ook enkel mogelijk om de fiets max 30min te testen, huren voor een dag (of langer) is niet mogelijk.
Een vriend van me heeft zo bv zijn Ellio eerst een week gehuurd voor echt te testen.
Het zijn geen kleine bedragen niet meer en je koopt ook niet elk jaar een nieuwe.
Dus dat vind ik wel wat jammer.

Momenteel heb ik een Stromer st1x en nog tevreden van.
Destijds met de aankoop was ik nog aan het twijfelen met de st3 maar omdat het mijn 1ste pedelec was vond ik de St1x al meer dan genoeg kosten.

Dus nu zit ik wat met hetzelfde dilemma, st3 vs aska.
De st3 kan ik gemakkelijk huren voor een dag (of langer).

Wat me ook een beetje tegen de borst stootte is het feit dat de verdeler Stromer nogal de grond in boorde, niks als klachten en problemen volgens hem.
Tja Stromer bestaat al 5 jaar en heeft al massa's pedelec's rond rijden, de vraag is nog maar of Aska het zelfs 5 jaar gaat uit houden.

Wanneer ik 9000euro aan een fiets wens te besteden wil ik gewoon graag voor mezelf uitmaken of het wel een goede keuze is geweest.
Destijds had ik beter 1500euro opgelegd bij mijn st1x en dan reed ik nu gewoon st3.
Een grap die me nu als het ware 7000euro kost.

Normaal gaan ze me binnenkort contacteren zodat ik 30min met de Aska mag rijden, hopelijk ben ik er dan uit wat ik ermee doe...
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

JohanB schreef: 17 apr 2022, 22:03 Testen is blijkbaar nog niet zo simpel, weinig test fietsen in omloop blijkbaar, dit jaar zouden er wel 110 testfietsen bij komen zeggen ze.

Maar dan, blijkbaar ook enkel mogelijk om de fiets max 30min te testen, huren voor een dag (of langer) is niet mogelijk.
110 testfietsen en dan nóg geen mogelijkheid aanbieden om een Aska enkele dagen op het eigen ww-traject te testen? Ik denk dat alle Nederlandse Stromer dealers bij elkaar nog niet eens 100 testbikes hebben, maar bij een goeie dealer krijg je gewoon gratis een week lang een Stromer mee.

Dit zou voor mij een stevige turn-off zijn.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
MarcelH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1788
Lid geworden op: 28 apr 2018, 10:37
Merk SP: Stromer ST7 LE

Weinig vertrouwen in hun eigen product.

1. Je kan hem niet eens langer dan een half uur testen.
2. Blijkbaar niet genoeg positieve argumenten om hem uit te laten blinken, dus dan maar andere merken afkraken.

Wel grappig ze hebben zelf nog niks bewezen.....ik zou er niet voor gaan voor dit geld, als je pech hebt zijn ze over enkele maanden niet meer bestaand en dan zit je met je ASKA die gelukkig probleemloos is :cool2:

Met de Fuell had ik dat risico ook, maar dat was slechts een investering van 3000 euro....voor dat geld durfde ik wel een risico te nemen....al baal je dan ook, het blijft veel geld.
2016: Kalkhoff Endeavour impulse 2.0 high speed, 2017: Stromer ST2, 2018: Bultaco Albero 4.5, 2018/2019: Stromer ST3LE, 2020: Fuell Flluid 1S, 2020: ST5 , 2023: ST7 , 2023 OPIUM :cool2:
JohanB
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 27
Lid geworden op: 17 apr 2022, 07:34
Locatie: Lichtaart
Merk SP: Klever x speed pinion
Km-stand: 12000

Ja het is idd zoals jullie zeggen, ik weet het ook niet goed.

Voor alle duidelijkheid het zijn niet de mensen van Aska die negatief waren tov Stromer.
De winkel in kwestie heeft meerdere vestegingen en verdeeld o.a Klever, Ellio en Riese&Muller (en Aska).
Hun waren "nogal" negatief over Stromer.
Laatst gewijzigd door JohanB op 18 apr 2022, 20:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Wildiers dus.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
JohanB
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 27
Lid geworden op: 17 apr 2022, 07:34
Locatie: Lichtaart
Merk SP: Klever x speed pinion
Km-stand: 12000

Golvas schreef: 18 apr 2022, 20:44Wildiers dus.
Klopt.

Langs 1 kant begrijp ik wel dat ze hun eigen fietsen proberen te promote, maar toch...

Nu moet ik er ook wel bij zeggen dat mijn Stromer dealer geen teken van leven geeft op mijn vraag ivm het testen/huren van een st3.
Mijn vrouw gaat er ook al niet meer graag naartoe wegens "vrij kortaf".
Drukte ? Werk stress ? Achja..
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Wegens we-moeten-niet-meer-vechten-om-onze-klanten-te-verdienen-want-de-lease-werpt-ze-toch-rechtstreeks-in-onze-schoot ...
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Plaats reactie