Flyer Upstreet6

Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Super, bedankt!
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

ADB schreef: 25 nov 2021, 17:29
Marcop schreef: 28 mar 2021, 22:41 Hallo iedereen...ik ben nieuw op dit forum.... enkele maanden geleden eigenaar geworden van een flyer upstreet 6. Wat een geweldige fiets!! Sterke motor en comfortabele fiets! Ik was hem wel meteen weer kwijt voor 3 weken wegens een fout in de lak...dat was wel even balen maar flyer heeft dat goed opgelost... vandaag een probleempje gehad met mijn scherm...deze sprong niet meer aan! Ik heb wel 10x geprobeerd maar geen resultaat! Uiteindelijk een 5 tal minuten gewacht en toen deed hij het weer.....heeft iemand dat ook al voor gehad?
Bedankt..
Ik heb sinds september ook de upstreet 6 en heb dit reeds 2 keer voor gehad. Bij de 2de keer heb ik op het knopje van de batterij gedrukt en en ging de display direkt aan.
Verder super fietske👍👍👍
Ik vermoed dat de accu na verloop van tijd in een slaapstand springt en dat hij dan met de power knop niet goed uit slaapstand komt. De knop op de accu zorgt er dan wel voor dat de accu uit slaapstand komt.

Bij mijn fiets werkt het ook zo, al duurt het bij mijn fiets iets van 30 dagen voordat hij in slaapstand springt.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Piet
Runner-up
Runner-up
Belgium
Berichten: 20
Lid geworden op: 11 sep 2020, 17:40
Locatie: WVL
Merk SP: Flyer upstreet 6
Km-stand: 10000

Is dit lakschade of is er meer aan de hand ?? Een voelbare horizontale barst in de lak, lijkt groter te worden. Of zou het kader aan het scheuren zijn ?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Jins
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1597
Lid geworden op: 12 mar 2019, 08:22
Merk SP: X-speed
Km-stand: 15000

Hoor je “geknars” als je rijdt? Zo ja is de boel gescheurd.
Hoor je niets zit je nog “relatief” veilig maar er kan nog altijd een scheur zijn maar zo fijn dat je het (nog) niet hoort. Een RX foto brengt duidelijkheid. Als je een fotolasser kent… of nog beter diegene die de las moet controleren.
Heb je geen toegang tot RX en buiten garantie, de lak eraf en het metaal (laten) bestuderen. Is het gescheurd wordt het repareren of het frame vervangen.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22955
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik vind het er zorgelijk uitzien. Het zijn wel hele typische scheurtjes in de lak Als het frame nu nog heel is, dan betwijfel ik ten zeerste of dit zo zal blijven.

Zit je frame nog binnen garantie? Als ik het goed begrijp is die tien jaar als je je Flyer hebt geregistreerd.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Die lak gaat niet vanzelf zo scheuren, dus hoe dan ook is hier iets aan de hand... Laten controleren dus!
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
mrstrom

Ja ter plekke even kaal halen, misschien zie je dan wat.
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Ik zou helemaal niets "kaal halen" (garantie !) en de (re)actie(s) van de FM en de fabrikant afwachten.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
mrstrom

Golvas schreef: 02 jun 2022, 10:55 Ik zou helemaal niets "kaal halen" (garantie !) en de (re)actie(s) van de FM en de fabrikant afwachten.
Oh had niet verwacht dat er garantie op zit. Waarom dan vanaf foto's vragen in forum, als je garantie hebt, vertel ons liever hoe je dealer het hebt opgelost en wat het was.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

mrstrom schreef: 02 jun 2022, 11:03 Oh had niet verwacht dat er garantie op zit. Waarom dan vanaf foto's vragen in forum, als je garantie hebt, vertel ons liever hoe je dealer het hebt opgelost en wat het was.
De oorspronkelijke vraag was:
Piet schreef: 01 jun 2022, 20:48 Is dit lakschade of is er meer aan de hand ??
Deze persoon weet niet of dit een probleem is of niet. Dat lijkt me juist een goede functie van dit forum :ay
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Plaats reactie