Probleem met update ST1
-
- Runner-up
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 26 okt 2021, 02:04
- Locatie: Zonhoven
- Merk SP: Stromer ST1 2019 LE
- Km-stand: 8035
Staat op ongeveer 75%. Maar geen verschil met stand 3. Mij gaat het vooral over de settings van stand 1, dat deze nu ondersteunt tot ongeveer 38km/h en nu dus meer batterijverbruik heeft in deze stand. Ik gebruik vooral stand 1 en 3. Stand 1 om naar het werk te rijden, en stand 3 terug naar huis. Op stand 1 kwam ik op het werk aan met nog 80% batterij, voor de update, waardoor ik op stand 3 terug huiswaarts kon vertrekken en. Na de update is dit 70% en minder, waardoor ik de eerste kilometers op stand 1 moet doen om zeker thuis te geraken. Ik ga mijn dealer in ieder geval nog eens contacteren.
Alvast bedankt voor je reactie!
- Stromeur
- Admin | Forum Supporter
- Berichten: 22960
- Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
- Locatie: Friesland
- Merk SP: Stromer ST3 PINION SE
Dat is de trapsensor, die geldt inderdaad voor alle standen.
Maar de motorinstellingen van stand 2 zijn apart te tweaken via de je app (kan niet met stand 1 en 3). Daar doelde ik op.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
-
- Runner-up
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 26 okt 2021, 02:04
- Locatie: Zonhoven
- Merk SP: Stromer ST1 2019 LE
- Km-stand: 8035
Dat zijn 3 instellingen als ik me niet vergis. Die staan ook alledrie op ongeveer 75%.Stromeur schreef: ↑26 jan 2022, 13:55Dat is de trapsensor, die geldt inderdaad voor alle standen.
Maar de motorinstellingen van stand 2 zijn apart te tweaken via de je app (kan niet met stand 1 en 3). Daar doelde ik op.
-
- Runner-up
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 26 okt 2021, 02:04
- Locatie: Zonhoven
- Merk SP: Stromer ST1 2019 LE
- Km-stand: 8035
Effe update meegeven. Ik heb ‘m 3 weken geleden bij mijn fm binnen gedaan. Gisteren dan toch maar eens gebeld of er al nieuws was. Blijkbaar was er een probleem met de motor, aangaande het probleem met stand 1, 2 en 3. En aangezien ik niet de garantieverlenging van Stromer zelf had genomen maar die van de leasemaatschappij, bleek dat die verlenging nooit fatsoenlijk in orde was gebracht, maar wel betaald. Daarom dat het wat langer duurde dan normaal.
Vandaag dan bericht gekregen dat de fiets klaar was. Volledig nieuw achterwiel gekregen onder garantie. Wat de batterij betreft, konden ze geen uitsluitsel geven, aangezien de batterij bij hen helemaal niet leeg liep. Nu zal ik dat batterijverhaal zelf maar wat opvolgen. Heb nog al een gelijkaardig verhaal gelezen, en dat daar de batterij naar Stromer werd verstuurd. Dus batterij to be continued!
Vandaag dan bericht gekregen dat de fiets klaar was. Volledig nieuw achterwiel gekregen onder garantie. Wat de batterij betreft, konden ze geen uitsluitsel geven, aangezien de batterij bij hen helemaal niet leeg liep. Nu zal ik dat batterijverhaal zelf maar wat opvolgen. Heb nog al een gelijkaardig verhaal gelezen, en dat daar de batterij naar Stromer werd verstuurd. Dus batterij to be continued!