Dure Omni-C unlock in app

Gebruikersavatar
Flyy
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Germany
Berichten: 484
Lid geworden op: 22 jun 2020, 20:55
Locatie: Paderborn
Merk SP: Klever B-Speed / Grace easy IG
Km-stand: 25052

Man kann teuer kaufen, eventuell auch zu teuer kaufen, aber eigentlich nicht. Denn wenn etwas zu teuer ist, kauft man es eben nicht.

Aus Verkäufersicht geht zu teuer verkaufen nicht. Hingegen zu billig schon.


Man sollte natürlich immer den Preis wissen, bevor man kauft.








Je kunt duur kopen, misschien ook te duur, maar niet echt. Want als iets te duur is, koop je het niet.

Vanuit het oogpunt van de verkoper is te duur verkopen niet mogelijk. Maar te goedkoop verkopen wel.


Natuurlijk moet u altijd de prijs weten voordat u koopt.
Edgecrusher
Veteraan
Veteraan
Berichten: 630
Lid geworden op: 20 okt 2019, 15:51

Stromeur schreef: 08 jan 2022, 22:43 Daar ben ik ook niet op uit.

Waar zit Stromer bij?
Waarom denk je dat Stromer bij 1 preferred netwerk zit? Dat is niet heel gebruikelijk voor M2M en IoT als je op heel diverse plekken opereert.
M2M connectiviteit wordt gebruikt op erg verschillende locaties. En Stromers fietsen ook niet alleen in Zwitserland. Een enkel netwerk/ provider heeft hier vaak onvoldoende dekking voor. En gaf eerder al dure roaming kosten binnen alleen Europa en nog steeds buiten Europa. Gebruik van meerdere netwerken is hierdoor een must. Dit verbetert de beschikbaarheid en betrouwbaarheid van de verbindingen. Dit is dus anders dan voor bijvoorbeeld een mobiele telefoon.
Een M2M provider/ magement, zoals bijvoorbeeld Telit werk dus samen met verschillende netwerk providers, zo kan het in Zwitserland wel via Swisscom gaan en in Nederland wel via T-Mobile, zonder dat je daar iets van merkt. Telit werkt zelfs met meer providers dan Telefonica, ook AT&T, Proximus, Rogers, SkyWave, Sprint, Swisscom, Tele2, T-Mobile en Verizon zonder dat Stromer hier een keuze in hoeft te maken en toch een goede dekking krijgt.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22826
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik stel een vraag omdát ik het niet weet. Maar jij weet het dus ook niet en bent aan het speculeren.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Peerke1960
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Ukraine
Berichten: 1590
Lid geworden op: 12 aug 2019, 11:18
Locatie: Nijmegen
Merk SP: ST3P, C1.12, M99, knipperlicht
Km-stand: 10001

Beste mensen,
De antwoorden van Edgecrusher zijn idd geen antwoord op de vraag van Stromeur; waar doet Stomer zaken mee. Het geeft wel een beeld hoe het wereldje in elkaar steekt. Ervan uitgaande dat Edgecrusher weet waar hij het over heeft is dit geen speculatie. Hij noemt namelijk als voorbeeld enkele providers, Het antwoord wat ik eruit destilleer is; ik weet niet waar Stromer zaken mee doet. Het zal een M2M provider zijn die vervolgens samenwerkt met plaatselijke providers om een werelddekking te krijgen.
Met vriendelijke groeten, Peter
Mangs a'k op de fietse fietse, deank ik wa es..... ( Herman Finkers)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22826
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Stromr ST1 OMNI C upgrade.png
Stromr ST1 OMNI C upgrade.png (795.68 KiB) 699 keer bekeken

Bron: https://www.stromerbike.com/nl/swiss-te ... iteit-omni
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22826
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

(Promo)filmpje van Stromer over de upgrade van OMNI BT naar volledige connectiviteit via OMNI C:

https://www.stromerbike.com/sites/defau ... _CBR10.mp4
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie