Ik maak geen stemming (zou niet durven....) heb dit gehad met een aantal firma's ...Ik zal eentje verduidelijken heeft niets met fietsen te maken overigens . Nieuwe smartphone na een jaar scherm stuk... Binnen voor garantie ,firma stelt doodleuk waterschade terwijl deze phone nog nooit water gezien heeft . Firma stuurt foto van een onduidelijk stuk dat uit onze phone zou komen ....Om een lang verhaal kort te maken de ombudsdienst voor consumenten zaken ingeschakeld en plots de rekening terug betaald gekregen voor de gemaakte expertisekosten .... Vermits ik zeker van mijn standpunt was zelf nog een stap verder gegaan en de Phone naar een onafhankelijk bedrijf gebracht met de vraag deze even te openen en mij te vertellen wat er van waterschade was.....Groot was hun verbazing vermits deze phone nog nooit opengemaakt was....van enige waterschade was helemaal geen sprake....Of hoe je met consumenten omgaat.... Laat ons duidelijk zijn moest ik stemming willen maken ik zou naam en toenaam van het desbetreffende bedrijf in grote letters schrijven.Peerke1960 schreef: ↑22 jan 2022, 19:16 Nou......... Hoe vervelend ook in dit geval, is dit representatief? Welke fabrikanten nog meer? Waar blijkt dat uit? Oppassen met stemming maken svp.
Groeten, Peter
Kan me niet van de indruk ontdoen dat deze techniek door meerdere firma's als norm wordt gehanteerd vermits de meeste consumenten niet de energie willen stoppen in een eindeloos getouwtrek. Heb ook duidelijk gesteld dat Stromer niet moeilijk doet met garanties maar anderzijds klopt er iets niet in hun eindcontrole. De meeste fietsen hebben in het begin tal van prob. die afhankelijk van dealers moeilijk opgelost raken . Ook bij mijn fiets heeft het een jaar geduurd voor alles ok was . Remsensor , uitvallen ,andere motor ,andere controller,....je kan alles vervangen zolang het garantie is maar daarna?????