Het Starterstopic - voor nieuwe forumleden

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Barry, je bent een TOPPER. Jouw waardevolle topic is inmiddels meer dan 20.000 keer gelezen en dat is niet voor niks. Het is een prachtig, goed leesbaar, leuk en overzichtelijk document.

Dank voor je inspanningen! :cool2:
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Stromeur schreef: 29 nov 2020, 22:33 Barry, je bent een TOPPER.
Inderdaad :ay
Topper.jpg
Topper.jpg (119.27 KiB) 8866 keer bekeken
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Ena1968
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 277
Lid geworden op: 28 jul 2019, 14:28

FreddyH schreef: 29 nov 2020, 23:37
Stromeur schreef: 29 nov 2020, 22:33 Barry, je bent een TOPPER.
Inderdaad :ay

Topper.jpg
Wie van de 3 is Barry?
Ik gok op de linkse 😁😁 :bj :bp:
Is inderdaad een TOP-draadje. Als beginnend SP-er kan je hier enorm veel uit leren.👍
Opzij, opzij, opzij, we hebben ongelooflijk veel haast. :cool2:
Renalt130
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 51
Lid geworden op: 07 okt 2020, 09:53
Merk SP: Stromer ST1

Het merendeel van de complimenten komt van ervaren Stromerpiloten. Nou, dan nu een groot compliment van een echte rookie. Top overzicht!!!!!!

:cool2:

Gr. Rene
Barry
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 601
Lid geworden op: 22 jun 2018, 19:26
Locatie: Amersfoort
Merk SP: Stromer ST5 (2)
Km-stand: 20.000

FreddyH schreef: 29 nov 2020, 23:37
Stromeur schreef: 29 nov 2020, 22:33 Barry, je bent een TOPPER.
Inderdaad :ay

Topper.jpg
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: hahaha... ik dacht dat Sylvia het als compliment bedoelde, maar nou kan ik dit niet meer ‘ontzien’, en twijfel ik hier aan... Waarvoor dank Freddy ;p
ST5 XL (v2) met bagagedrager (jan '22), voorheen: ST5 XL (v1) ('18-'21) | Kinekt | Spurcycle | Jroen's spatbord 175mm | Giro Bexley MIPS | Ortlieb High Vis. zwart | Feedback Sports Pro-Elite | woon-werk-woon = 74km | 20.000km and counting
Barry
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 601
Lid geworden op: 22 jun 2018, 19:26
Locatie: Amersfoort
Merk SP: Stromer ST5 (2)
Km-stand: 20.000

Ena1968 schreef: 30 nov 2020, 07:25
FreddyH schreef: 29 nov 2020, 23:37
Stromeur schreef: 29 nov 2020, 22:33 Barry, je bent een TOPPER.
Inderdaad :ay

Topper.jpg
Wie van de 3 is Barry?
Ik gok op de linkse 😁😁 :bj :bp:
Is inderdaad een TOP-draadje. Als beginnend SP-er kan je hier enorm veel uit leren.👍
Ik zie mezelf dan liever als het vierde ontbrekende lid die wél kan zingen en niet uitgerangeerd is ;)

Dank iig voor de waardering van het draadje!
ST5 XL (v2) met bagagedrager (jan '22), voorheen: ST5 XL (v1) ('18-'21) | Kinekt | Spurcycle | Jroen's spatbord 175mm | Giro Bexley MIPS | Ortlieb High Vis. zwart | Feedback Sports Pro-Elite | woon-werk-woon = 74km | 20.000km and counting
Ore123
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 30
Lid geworden op: 20 jan 2021, 18:30
Locatie: Achterhoek
Merk SP: St 2 le
Km-stand: 0

Dank Barry, ik denk dat dit topic nog regelmatig terug ga kijken!
Trafficleader
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 111
Lid geworden op: 31 jul 2018, 22:53
Locatie: Noord Brabant

Bedankt Barry voor deze uitleg, ook ik heb er nog veel aan gehad en kijk het geregeld eens terug.
Als er een oplossing voor het probleem is hoef je je niet druk te maken, als er geen oplossing voor het probleem is heeft het geen zin je druk te maken.
RvW
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 35
Lid geworden op: 08 okt 2021, 22:24
Merk SP: Stromer
Km-stand: 12338

Barry ook van mij bedankt voor de uitgebreide info, als Rookie hoor ik het zeker gelezen te hebben.

Mvg Ruud
Veldhuijzen38
Rookie
Rookie
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 okt 2021, 11:17

Hallo,

Ik ben nieuw op het forum en me aan het orienteren op een gebruikte ST3.

Ik lees in startpost het volgende:

Om toegang te krijgen tot sommige functies, informatie en statistieken moet de Stromer aan de Stromer Omni-app gekoppeld worden op jouw smartphone. Hiervoor moet jouw persoonlijke Stromer-account geactiveerd en gekoppeld worden. Aangezien jij niet zelf kan doen, ben je aangewezen op de Stromerdealer/FM van de vorige eigenaar. Je kan of deze FM overnemen of op zoek gaan naar een dealer/FM die meer bij jou in de buurt zit en bereid is jouw Stromer te “adopteren”. Het is verstandig om de Stromer bij aanschaf goed na te laten kijken door de FM. Het wisselt hoe dealers omgaan met het adoptiedealerschap

Op de Stromersite staat het volgende:

Hoe kan ik mij als nieuwe eigenaar van mijn Stromer bike registreren?
Stromer e-bike: Wijziging van eigenaar

Met de nieuwe Stromer OMNI app (release juni 2021, vanaf versie 3.0.0) kunt u zelf de eigenaar van de bike wijzigen (zie functie «koppelen»). Hiervoor moet de vorige eigenaar de bike eerst bij zich in de app verwijderen, zodat hij opnieuw kan worden toegewezen.

Wanneer u een Stromer ST1 met OMNI BT app hebt aangekocht, hebben we het e-mailadres van uw Stromer account, het VIN-nummer van de bike en uw persoonlijke gegevens nodig. Mocht u nog geen Stromer account hebben, kunt u bij een Stromer dealer een account laten aanmaken of de Stromer OMNI app downloaden en via de app zelf een account



Klopt de informatie van de startpost nog, hebben mensen hier ervaring met de nieuwe softwarevariant van de app?
Plaats reactie