Je maakt wat mee als Stromert

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22955
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Rubz schreef: 28 okt 2022, 14:59 Wel een hele eer, want het is de eerste voor mij!
:bj

Gefeliciteerd kanjer!
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Je rijdt rustig door een 30 km/h zone, komt er ineens vanaf een afrit van rechts een auto voor je door om linksaf te slaan :ck:

Laat ik het erop houden dat de ho-houders vandaag goed getest en oké bevonden zijn...

Opletten aub, mevrouw!
Opletten aub, mevrouw!
Screenshot-2022-11-02-at-16.52.02.jpg (174.2 KiB) 569 keer bekeken
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22955
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Hoe kan die jou nou niet gezien hebben :ai
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Stromeur schreef: 02 nov 2022, 19:17 Hoe kan die jou nou niet gezien hebben :ai
Omdat het een schele muts was die meer met haar sigaret bezig was dan met het verkeer? Oh, sorry... dat zal vast en zeker niet aan de forum regels voldoen :dwarf:
Toen ik NOGAL HARD SCHREEUWDE weigerde ze op te kijken en reed ze vlug door. Dapper hoor, eigen daad niet onder ogen komen :aq


Maar: de remmen doen het ERG goed, en ik heb daarna een heerlijke fietstocht gehad :bp:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Tony Mb
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1121
Lid geworden op: 25 jun 2017, 00:09
Locatie: Antwerpen

Als je uitgaat van, een lege/rustige/overzichtige straat, dus lekker knallen, dan had je lekker gekna...
:ay
ST1 Step Through, 2017, zwart, 24000Km... and counting
bijsnel
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 21
Lid geworden op: 18 jan 2022, 13:08
Locatie: Kampen
Merk SP: Cube Kathmandu 625
Km-stand: 20000

Vandaag weer lekker gevalletje meegemaakt. Reed tegen donker terug naar huis. Staan 2 mensen langs de kant te praten dus neem al afstand en snelheid terug, blijkt er een hond aan een lijn aan de andere kant van het fietspad te lopen. Hond werd op laatste moment zichtbaar, lijn nog wat later dus was even vol in de ankers op nat tegelfietspad. Gelukkig goed afgelopen maar scheelde niet veel.
Cube Kathmandu Hybrid Pro 45 625
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Ja, been there, done that...
Die baasjes mogen wat mij betreft het asiel in :aq
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22955
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ja, eens. Al helemaal als ze een ongenadig lange donkere flexilijn gebruiken, waardoor je al helemáál niet door hebt dat zich nog ergens een hond en die struikellijn bevinden.

Mijn twee honden hebben in de winter allebei een lampje aan hun halsband en ik hou ze bij me in de buurt als er verkeer langs kan komen. (En flexilijnen: nevernooitniet.)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Die lampjes zijn briljant. Had laatst in the middle of nowhere, in het pikdonker: knipperende lichtjes in de berm. WTF? Vaart eruit en met 25 km/h rustigaan verder. Zie ik ineens een knakker met donkere kleding staan. De hond was beter zichtbaar dan het baasje. Maar ik had iig de waarschuwing die het verschil maakte tussen niks aan de hand en levensgevaarlijk.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
bijsnel
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 21
Lid geworden op: 18 jan 2022, 13:08
Locatie: Kampen
Merk SP: Cube Kathmandu 625
Km-stand: 20000

Stromeur schreef: 28 nov 2022, 22:34 Ja, eens. Al helemaal als ze een ongenadig lange donkere flexilijn gebruiken, waardoor je al helemáál niet door hebt dat zich nog ergens een hond en die struikellijn bevinden.

Mijn twee honden hebben in de winter allebei een lampje aan hun halsband en ik hou ze bij me. (En flexilijnen: nevernooitniet.)
Nou precies dat dus. Echt een ongans lange dunne donkere lijn ertussen. Kreeg wel netjes excuses, maar reageren zat er niet direct in, teveel adrenaline
Cube Kathmandu Hybrid Pro 45 625
Plaats reactie