Stromer on tour - events

Plaats reactie
Gebruikersavatar
JeroenH
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 352
Lid geworden op: 01 mei 2018, 08:29
Locatie: Antwerpse Kempen
Merk SP: ex-RD10 . ST2BLE
Km-stand: 24k.17k

Stromer on tour - events
Test a Stromer: Experience the difference!
You are interested in a fast e-bike and are looking for a consultation and an extensive test ride? Then visit one of our “Stromer On Tour” events or public day at the “Stromer Universe”. There we will present all of our models and you will be able to take them for a test ride free of charge.
Ik zie 8 events in Vlaanderen (mooi verdeeld over alle provincies) en 2 in Nederland, bij Vietz en Riesewijk Deventer. Het eerste test-event is morgen al in Brugge, het laatste eind september in Deventer.
ST2 "Blauwe Geschelpte" - Thule Shield Pannier L v2- Lazer Urbanize NTA MIPS
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik zie vooral deze:
Stromer Universe – what’s coming in 2022.
State-of-the-art technology and strong design: Our public days in Genk and Basel allow you to get up close and personal with the innovations that will be introduced to the market in 2022 as well as consult with Stromer employees one-on-one. Be one of the first to get to know the new Stromer models and test them out for free on site!
Traditioneel gebeurde dit op Eurobike in Friedrichshafen, maar dat zal 'm dit jaar niet worden vrees ik.

Stromer heeft voor dit seizoen nog de Stromer ST5 met ABS in de pijplijn.
Maar wat ze in 2022 gaan doen: geen flauw idee en de geruchtenmachine komt nog voor geen meter op gang.

Dus: op naar Genk maar weer :mrgreen:
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Peerke1960
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Ukraine
Berichten: 1590
Lid geworden op: 12 aug 2019, 11:18
Locatie: Nijmegen
Merk SP: ST3P, C1.12, M99, knipperlicht
Km-stand: 10001

Volgens de uitnodiging die mijn fm heeft gekregen is er een verrassing te zien in Genk Het is gissen, maar het zou zo kunnen zijn dat dat de grotere aangekondigde accu is (met een nieuwe fiets erom heen?).
We gaan het zien, ik ben van de partij.
Groet, Peter
Mangs a'k op de fietse fietse, deank ik wa es..... ( Herman Finkers)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Peerke1960 schreef: 01 mei 2021, 23:35 Volgens de uitnodiging die mijn fm heeft gekregen is er een verrassing te zien in Genk Het is gissen, maar het zou zo kunnen zijn dat dat de grotere aangekondigde accu is (met een nieuwe fiets erom heen?).
Moet haast wel.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie