Dealer weigert CarGarantie
Geplaatst: 15 jan 2022, 09:51
Mijn OMNI heeft een zwart beeldscherm. Op de gok bedienen en PIN invoeren of met de app ontgrendelen lukt wel. Ik kan nog rijden. Dus geen acuut probleem maar moet wel verholpen worden.
Ik heb mijn Stromerdealer E-Bike Store Hoorn gebeld hierover. Ik moet eerst langskomen, de schade moet onderzocht wordt, dat kost geld, en dan wordt een schaderapport opgesteld. Kost ook weer geld.
Ik heb gezegd dat het inventariseren van de schade en de reparatie door mijn CarGarantie verzekering betaald moet worden. Daarvoor dienen ze één te plegen met CarGarantie voor goedkeuring en als die er is maak ik een afspraak. Ik ben zelfs bereid de rekening zelf te betalen en bij CarGarantie te declareren maar voor goedkeuring moet de dealer zelf bellen vertelde CarGarantie tegen mij. Elke Stromerdealer mag de reparatie uitvoeren zei de CarGarantie medewerker tegen mij.
Mijn Stromerdealer weigert met CarGarantie te bellen. Reden: wil alleen met eigen bekende partijen werken zoals ENRA en Stromer en niet met derden en te druk.
De verkoper vraagt waarom ik geen Stromergarantie heb afgesloten? Punt 1: ik ben daarover nooit benaderd, punt 2: kan slechts voor 1 jaar en kost meer dan 3 jaar bij CarGarantie,
Punt 3: ik heb vorig jaar gevraagd of ze CarGarantie kunnen aanbieden en dat konden / wilden ze niet.
Ik ben klaar met deze dealer.
Ik heb Qicq gemaild waar ik de CarGarantie heb afgesloten. Ik hoef niet langs te komen met de kapotte OMNI en heb een afspraak gemaakt voor de voorjaarsvakantie. De OMNI is nu niet leverbaar. Nu maar hopen dat de OMNI dan weer op voorraad is.
Ik heb mijn Stromerdealer E-Bike Store Hoorn gebeld hierover. Ik moet eerst langskomen, de schade moet onderzocht wordt, dat kost geld, en dan wordt een schaderapport opgesteld. Kost ook weer geld.
Ik heb gezegd dat het inventariseren van de schade en de reparatie door mijn CarGarantie verzekering betaald moet worden. Daarvoor dienen ze één te plegen met CarGarantie voor goedkeuring en als die er is maak ik een afspraak. Ik ben zelfs bereid de rekening zelf te betalen en bij CarGarantie te declareren maar voor goedkeuring moet de dealer zelf bellen vertelde CarGarantie tegen mij. Elke Stromerdealer mag de reparatie uitvoeren zei de CarGarantie medewerker tegen mij.
Mijn Stromerdealer weigert met CarGarantie te bellen. Reden: wil alleen met eigen bekende partijen werken zoals ENRA en Stromer en niet met derden en te druk.
De verkoper vraagt waarom ik geen Stromergarantie heb afgesloten? Punt 1: ik ben daarover nooit benaderd, punt 2: kan slechts voor 1 jaar en kost meer dan 3 jaar bij CarGarantie,
Punt 3: ik heb vorig jaar gevraagd of ze CarGarantie kunnen aanbieden en dat konden / wilden ze niet.
Ik ben klaar met deze dealer.
Ik heb Qicq gemaild waar ik de CarGarantie heb afgesloten. Ik hoef niet langs te komen met de kapotte OMNI en heb een afspraak gemaakt voor de voorjaarsvakantie. De OMNI is nu niet leverbaar. Nu maar hopen dat de OMNI dan weer op voorraad is.