Conflict tussen Speed Pedelec-fietser en politie: 0-1 (BE)

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

geelfietsje schreef: 26 dec 2021, 07:30 "Ik heb onderzoek gedaan. Het staat op internet (Met een vertrouwenwekkende verwijzing), dus het is waar." , zorgt momenteel voor een hoop ellende in het land.
Helaas wel ja.

Daarom staat deze clausule in de huisregels:
Deel je (deels) door anderen gepubliceerde tekst, voorzie deze dan van 'quote'-tags en plaats een link naar de bron.
Ik ga echt niet om elke punt of komma lopen mekkeren, maar zodra content van anderen/andere partijen onjuist wordt gebruikt (door b.v. verkeerd of helemaal niet quoten, plagiëren, bron en eigen interpretaties door elkaar heen gebruiken, verwarring veroorzaken, desinformatie verspreiden etc. etc.) dan grijp ik in. Tenminste, als de community dat niet al zelf heeft gereguleerd. Want ook dat gebeurt gelukkig heel vaak (in dit geval ook).
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Trafficleader
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 111
Lid geworden op: 31 jul 2018, 22:53
Locatie: Noord Brabant

@Stromeur, punt is duidelijk, next.
Als er een oplossing voor het probleem is hoef je je niet druk te maken, als er geen oplossing voor het probleem is heeft het geen zin je druk te maken.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Trafficleader schreef: 06 jan 2022, 13:32 @Stromeur, punt is duidelijk, next.
De frustratie is ook duidelijk. Er zijn enkele mensen hier die geen zin hebben om bronnen fatsoenlijk te quoten. Of geen zin hebben om duidelijk aan te geven wat bron is en wat eigen interpretatie is. Dat geeft nep informatie, en is irritant voor iedereen.

Ik vind het fijn én terecht dat Stromeur af en toe hard van zich laat horen, dat voorkomt dat het hier een 2e FB wordt...
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Trafficleader
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 111
Lid geworden op: 31 jul 2018, 22:53
Locatie: Noord Brabant

De frustratie is ook duidelijk. Er zijn enkele mensen hier die geen zin hebben om bronnen fatsoenlijk te quoten. Of geen zin hebben om duidelijk aan te geven wat bron is en wat eigen interpretatie is. Dat geeft nep informatie, en is irritant voor iedereen.

Ik vind het fijn én terecht dat Stromeur af en toe hard van zich laat horen, dat voorkomt dat het hier een 2e FB wordt...
Dit was mij bij de eerste reactie al duidelijk, geen frustratie maar duidelijkheid is belangrijk, waarvoor mijn hartelijke dank.
Als er een oplossing voor het probleem is hoef je je niet druk te maken, als er geen oplossing voor het probleem is heeft het geen zin je druk te maken.
Plaats reactie