Preregistratie duur

Farzad2210
Rookie
Rookie
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 nov 2020, 14:28

Dag iedereen. Bedankt voor de reacties. Ik heb de documenten van de fiets gekregen. Dat duurt exact een maand. De winkelier heeft gezegd dat door coronasituatie werken mensen van douane van thuis en dat maakt het proces erg traag. nu zal ik volgen om het nummerplaat te krijgen. Ik ben er nog steeds niet van overtuigd dat wat hij zei waar is. Als ik de coc kijk, is de datum sep 2019. wat betekent het? hij had de fiets sindsdien of de fiets was sindsdien in de douane. Ik merkte ook dat elke keer dat ik hun winkel bezoek, ze (mijn) fiets tussen de testfietsen zetten. Ik vertelde het hem, maar hij zei nee. hoewel ik het duidelijk zie. de banden zijn vuil. Ik hoop dat ik een nieuwe batterij krijg en niet de enige die meerdere keren is opgeladen. Ik weet niet of ik te achterdochtig ben, dat hij niet de waarheid vertelt
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Dat banden vuil zijn is niet raar: ik mag hopen dat de FM en testritje op jouw fiets heeft gemaakt om zeker te zijn dat alles werkt zoals het hoort.

Wat is de km stand bij aflevering?
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22773
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

De twee dealers waar ik vrij vaak over de vloer kom, zijn niet heel groot behuisd en daar staan test-bikes, nieuwe afleverbikes en bikes voor onderhoud/herstel ook min of meer door elkaar. Verschil is dat er aan de testbikes geen kaartje aan het stuur hangt en aan de rest wel.

Km-stand controleren inderdaad.

Farzad2210 schreef: 20 dec 2020, 08:01 Als ik de coc kijk, is de datum sep 2019. wat betekent het?
Dat het COC op september 2019 is afgegeven. Niks meer, niks minder.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Farzad2210
Rookie
Rookie
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 nov 2020, 14:28

op het papier van de douane staat 0km. ik heb de km niet op de fiets zelf gecheckt. als ik de nummerplaat krijg, zal ik het zeker controleren. is er een maximum? ik denk dat een paar km ok zou moeten zijn, maar waarschijnlijk niet meer dan 20 of 30 km? ze hebben ook stickers en ik denk dat het op mijn fiets zat, maar ik weet het niet zeker. ze hebben een apart gebied voor het repareren van fietsen.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Tot 20 km is er niks aan de hand. Het kan gewoon zijn dat er wat dingen niet lekker zaten aan jouw fiets en dat de FM en aantal testritjes heeft moeten maken. Bij meer dan dat zou ik zeker vragen gaan stellen. Met een SP is een testritje al snel 3-5 km.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22773
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik heb een Stromer ST1 X nieuw gekocht, een Stromer ST2 S nieuw gekocht, een nieuwe ST2 getest, twee nieuwe Klever X-Speed PINIONs getest. Die kwamen allemaal 'recht uit de doos', zijn door de dealer afgemonteerd en hadden allemaal rond de 5 a 10km op de teller. Meer hoeft dat niet te zijn voor een aflevertest (in het statief en even mee de weg op of de werkplaats door).
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Farzad2210
Rookie
Rookie
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 nov 2020, 14:28

Vandaag heb ik mijn fiets gekregen. Ik heb de km-stand gecontroleerd en het was 28km. Ik heb gevraagd en ze hebben gezet dat het normaal is. Ze hebben paar keer testjes gedaan. De batterij van de fiets was ongelukkig of gelukkig stuk. Ze konden de fiets niet on zetten. Dus ik kreeg een andere. Ik wil jullie bedanken voor tips en informatie :bi . Ik vind de fiets heel goed en mooi.
Plaats reactie