Accu word niet geladen 😢

Jins
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1592
Lid geworden op: 12 mar 2019, 08:22
Merk SP: X-speed
Km-stand: 15000

Die kosten zijn gemaakt en komen nooit meer terug. Wat jij gedaan hebt is de kosten, in geval van pech, beperken tot de kost van de verzekering. Dat is hoe verzekeringen werken. Beter is dat je het (garantie/verzekering) niet nodig hebt…
Je hoopt ook niet dat je huis afbrand omdat dan de kosten van de brandverzekering zich “terug betalen”… Ik hoop in ieder geval die (brand)verzekering nooit nodig te hebben.
paulschellens@me.com
Rookie
Rookie
Netherlands
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 jul 2021, 18:04
Locatie: Hilversum
Merk SP: ST1X
Km-stand: 5300

Pfff wat een slecht bedrijf Stromer na 4 jaar word dit de derde controller op nog geen 5000 km daar bleek het aan te liggen, en gewoon niet thuis zijn als je hier op reclameert😢… 700,- €. bij Stromer nul op request….
De dealer zou hier ook nog proberen iets te doen die reageren ook niet men moet nog terugbellen Fietsenwinkel Utrecht Beetje jammer😢….
Denk niet dat de volgende weer een Stromer word!!
Stromer ST 1 X 2018 22inch pas 4200 km....
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik denk dat het vooral niet meer fw.nl moet worden. Zie ook:

viewtopic.php?f=5&t=1124

Mocht de oorzaak voor de defecten aan jouw controllers vocht zijn (een bekend ST1 X probleem), dan had fw.nl dit jaren geleden al kunnen (en moeten) oplossen d.m.v. krimpkous om de connectoren van de controller. Heeft fw.nl deze officiële Stromer-mod toegepast?
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
paulschellens@me.com
Rookie
Rookie
Netherlands
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 jul 2021, 18:04
Locatie: Hilversum
Merk SP: ST1X
Km-stand: 5300

Ik weet t niet…. Denk t niet aangezien daar rond om mn reparatie verloop was vh personeel😢….
Stromer ST 1 X 2018 22inch pas 4200 km....
mrstrom

paulschellens@me.com schreef: 09 mar 2022, 20:43 Pfff wat een slecht bedrijf Stromer na 4 jaar word dit de derde controller op nog geen 5000 km daar bleek het aan te liggen, en gewoon niet thuis zijn als je hier op reclameert😢… 700,- €. bij Stromer nul op request….
De dealer zou hier ook nog proberen iets te doen die reageren ook niet men moet nog terugbellen Fietsenwinkel Utrecht Beetje jammer😢….
Denk niet dat de volgende weer een Stromer word!!
Ja balen is dat. Heb net zoiets, bij mij ging de controller stuk tijdens een check door de dealer. Maar jammer joh, jouw probleem koop maar een nieuwe. reclameren lukt je bijna niet en dat weten ze.
Plaats reactie