Onderdelen stromer2

Plaats reactie
Dietertop
Rookie
Rookie
Belgium
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 dec 2021, 07:18
Locatie: Brugge
Merk SP: Stromer
Km-stand: 15000

Hallo iedereen,

Ik ben nieuw op dit forum en heb al wat zitten rond zoeken maar vind niet direct het antwoord op m'n vraag.

Ik heb een stromer st2 2018 en zou graag zelf het onderhoud erop uitvoeren. Ik zou binnen kort eens de trapas willen vernieuwen maar ik vind moeilijk informatie van de onderdelen die op de fiets zitten en vind nog moeilijker de sites waar ik deze kan bestellen.

Kan iemand me verder helpen met bv een lijst van de meest gebruikte originele onderdelen zoals remblokken, trapas, lagers... en een site waar ik deze kan bestellen.

Of een link op dit forum waar het al eens is uitgelegd.

Alvast bedankt
jovdt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 625
Lid geworden op: 28 mei 2018, 14:48
Locatie: geraardsbergen

Trapas vernieuwen op 15 000km vind ik nogal snel, als er geen speling op zit kan je best ze opnieuw invetten . Onderdelen zoals remblokken ,ketting ,cassette,vind je gemakkelijk terug online . Het zijn gewoon shimano 11speed onderdelen MTB compatible . Remblokken vind je in verschillend soorten van gesinterde tot gewoon..Even de oude demonteren en je ziet direct wat je nodig hebt. Swisstop is degelijk . Kmc voorde kettingen is ook ok en sunrace voor de cassette ....Als je de zoekfunctie gebruikt vind je alle nodige info ....Golvas is je vriend in het doorsturen van de juiste links.... :ay
ST 2 van 2018 ww Geraardsbergen -Dilbeek 32 km enkel. Wat spullen van Jeroen...
Dietertop
Rookie
Rookie
Belgium
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 dec 2021, 07:18
Locatie: Brugge
Merk SP: Stromer
Km-stand: 15000

Perfect!

Bedankt voor de reactie. Heb intussen tijd al meer overzicht over de structuur van het forum en al veel terug gevonden!

Thx :ay
Plaats reactie