Klever X-Speed Alpha oplichten grootlichtindicator

Plaats reactie
Blackbird
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 53
Lid geworden op: 16 aug 2021, 10:56
Locatie: Antwerpen
Merk SP: Klever X-Speed Alpha
Km-stand: 3500km

Sinds ik bij de FM ben geweest om de laatste firmware update uit te voeren om de My Klever app te laten werken merk ik dat tijdens mijn ritten WW-verkeer dat de blauwe grootlicht-indicator regelmatig voor +/- 3 seconden oplicht . Er valt geen ondersteuning weg , de Alpha blijft lekker doorbollen , en het grootlicht gaat ook niet branden , enkel de indicator licht op . Op een rit van 45km gaat hij ongeveer een 5-tal keer oplichten .Iemand hier ook al ervaring mee , of een idee wat dit zou kunnen zijn?
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Melden bij je dealer en vragen of Klever erin duikt.

Ik had hetzelfde verschijnsel bij een korte testrit op de Klever N ROGUE 45 bij Klever zelf. Heb ik ze toen ook meteen gemeld.

Mijn geupdate display moet ik nog monteren op mijn Alpha, zal eens zien of ik daar ook last van heb.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Blackbird
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 53
Lid geworden op: 16 aug 2021, 10:56
Locatie: Antwerpen
Merk SP: Klever X-Speed Alpha
Km-stand: 3500km

Stromeur schreef: 25 apr 2022, 18:11 Melden bij je dealer en vragen of Klever erin duikt.

Ik had hetzelfde verschijnsel bij een korte testrit op de Klever N ROGUE 45 bij Klever zelf. Heb ik ze toen ook meteen gemeld.

Mijn geupdate display moet ik nog monteren op mijn Alpha, zal eens zien of ik daar ook last van heb.
Niet dat ik er direct last van ondervind ( krijg ook geen enkele foutcode ofzo) alles blijft perfect werken , maar vroeg me af wat dit kon zijn ( check-up van motor en/of controller ? ) … zal ééns bij de FM langs gaan om te informeren .
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik weet niet waar het door komt, maar je grootlichtindicator moet gewoon correct werken. Anders heb je geen idee wanneer je mensen aan het verblinden bent en wanneer niet.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie