Klever N Rogue 45 beta test ervaringen

Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

De verstelbare stuurpen is in 2 maten te verkrijgen, de langere is iets van 2 cm langer. Daarmee wordt je reach ook wat groter.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
MRSPEED45
Rookie
Rookie
Belgium
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 apr 2022, 00:37
Locatie: Zutendaal
Merk SP: Qwic RD11 speed
Km-stand: 12000

FreddyH schreef: 29 apr 2022, 15:50 De verstelbare stuurpen is in 2 maten te verkrijgen, de langere is iets van 2 cm langer. Daarmee wordt je reach ook wat groter.
Bedankt voor deze info Freddy, ik heb dit doorgestuurd naar mijn fietsenmaker. Hij gaat al mijn vragen bij elkaar samenvoegen en dit dan samengieten in een offerte. Waarschijnlijk gaat een bestelling hierna dan ook volgen.
Jins
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1593
Lid geworden op: 12 mar 2019, 08:22
Merk SP: X-speed
Km-stand: 15000

MRSPEED45 schreef: 29 apr 2022, 14:38 Eventueel bevindingen van jullie zijn steeds welkom.
Een verende zadelpen met offset naar achter.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

En als je geen verende zadelpen wilt: de zadelpen van maat L heeft 2 cm setback in tegenstelling tot 0 cm bij de gewone zadelpen.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
MRSPEED45
Rookie
Rookie
Belgium
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 apr 2022, 00:37
Locatie: Zutendaal
Merk SP: Qwic RD11 speed
Km-stand: 12000

FreddyH schreef: 29 apr 2022, 19:56 En als je geen verende zadelpen wilt: de zadelpen van maat L heeft 2 cm setback in tegenstelling tot 0 cm bij de gewone zadelpen.
Ongelofelijk dat jullie dit allemaal weten. 😲
Maar dit is natuurlijk wel een enorme aanwinst!

Ik ga er iets mee doen. Samen met de fietsenmaker zal ik wel tot een goed einde komen. En dan ga ik eentje bestellen, die tegen het einde van het jaar geleverd gaat worden. Dan loopt mijn leasing contract mooi over van de ene naar de andere.

Bedankt voor jullie info. 🤝
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

MRSPEED45 schreef: 29 apr 2022, 20:01 Ongelofelijk dat jullie dit allemaal weten. 😲
Maar dit is natuurlijk wel een enorme aanwinst!
:mrgreen:
Tja, ben zelf op diezelfde fiets aan het oriënteren... Dan ben ik typisch een beetje informatiespons :bn:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
MarkSpartaan
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 92
Lid geworden op: 12 apr 2021, 19:02
Locatie: Dordrecht
Merk SP: Klever X Alpha 45
Km-stand: 1600

Het is wat in een notendop dit forum zo ontzettend waardevol maakt .Al die toegankelijk gedeelde kennis (oa. beta testen , item over de accu , gedeelde ervaringen ,goed beargumenteerde technische adviezen ) zorgt ervoor dat een a technische heikneuter zoals ondergetekende een goed onderbouwde keuze kan maken.Met de kennis van nu had ik in 2017 een andere en beter doordachte keuze kunnen maken .
Nu ook weer met de Klever Y Muse test , zou zomaar de nwe. fiets voor mijn vrouw kunnen worden .Je maakt zo'n keuze voor 5000 euro toch makkelijker als je goed geïnformeerd bent en echt het idee hebt dat je weet waar je op moet letten.
Sparta E-Speed M9B Sept. 2017 , Klever X Speed Pinion Alpha April 2021
Nothing behind me, everything ahead of me, as is ever so on the road.
Jack Kerouac, On the Road
Gebruikersavatar
Herbal
Pro | Forum Supporter
Pro | Forum Supporter
Belgium
Berichten: 64
Lid geworden op: 30 mei 2019, 07:17
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3 Pinion SE
Km-stand: 3760

Blackbird schreef: 09 apr 2022, 15:05 Als Klever hier dan toch meeleest , voor de bikers die niet zo warm lopen van het X-Speed design ,dan zou een N Rogue in Alpha pakje (riem + pinion + eventueel 800W motor) een mooi toppertje/verkoopsucces kunnen worden .......als deze al niet in de think-tank van Klever zit :)
Ik hoop oprecht dat er ooit een N Rogue pinion versie met riem komt... Ik ben zelf 1m90 en dus eerder aan de grote kant. De N-serie is dan misschien wel aangewezen, maar ik zou ook graag een riem samen met het pinion-systeem op mijn fiets hebben. Nu is het kiezen: ofwel hou je rekening met je lengte, dan eerder een N Rogue. Ofwel kies je voor een riem met pinion, en dan wordt het de X-speed pinion of de Alpha. Althans zo zou ik nu kiezen. Het beste van beide werelden zou prachtig zijn... Ik zal tegen het jaareinde moeten beslissen, huidige lease loopt immers af in maart '23... Ik denk wel dat ik voor Klever zal gaan, Stromer boezemt me eigenlijk minder vertrouwen in.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Ik meen ergens opgepikt te hebben dat er voor komend jaar en PINION versie van de N Rogue komt. Van een Alpha versie heb ik nog niks gehoord.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Een Y Muse 45 Pinion met een 1700 Wh batterij ... dat zou nog wat zijn ! :ba
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Plaats reactie