ST2022 wachtruimte

Gebruikersavatar
boomshakalak
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 432
Lid geworden op: 28 nov 2018, 20:49
Locatie: België, Antwerpen
Merk SP: Stromer ST7 LE

MarcelH schreef: 14 jul 2022, 14:09 Gefeliciteerd....en inderdaad eigenlijk wil je hem zo snel mogelijk....maar naar mijzelf kijkende zijn de maanden november, december, januari niet de maanden dat ik veel fiets....dus februari zou mooi zijn.

Mijn vrouw gaat het niet leuk vinden die fiets drie maanden in de woonkamer, een weekend lukt net 8-)
Leuk is het niet altijd in de winter, maar ik ga zooi blij zijn wanneer ik die ketting niet meer moet reinigen! Dat kan je haast niet geloven 🤓😎
🇧🇪 - Stromer ST7 LE - Verende Voorvork - 🚴‍♂️ Kinekt XR Zadelpen 🚴‍♂️ / ⚡ W-W: 26km enkel

✖️ Stromer ST5 ABS
✖️ Stromer ST3 Cool White
✖️ Sparta M9b e-Speed (45)
Gebruikersavatar
Peerke1960
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Ukraine
Berichten: 1590
Lid geworden op: 12 aug 2019, 11:18
Locatie: Nijmegen
Merk SP: ST3P, C1.12, M99, knipperlicht
Km-stand: 10001

Is het al duidelijk welke Pinion geschroefd is onder de ST7? Of mag ik dat pas morgen horen?
Peter
Mangs a'k op de fietse fietse, deank ik wa es..... ( Herman Finkers)
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

C1.12i
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Peerke1960
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Ukraine
Berichten: 1590
Lid geworden op: 12 aug 2019, 11:18
Locatie: Nijmegen
Merk SP: ST3P, C1.12, M99, knipperlicht
Km-stand: 10001

:ay
Mangs a'k op de fietse fietse, deank ik wa es..... ( Herman Finkers)
macfiets
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 104
Lid geworden op: 04 dec 2017, 13:21
Locatie: Brasschaat, Vlaanderen

Ik was een van de gelukkigen op de voorstelling van de ST7 in Schilde. Test rit enzovoort gedaan. Dat goud vond ik toch maar niets voor mij, maar daar stond ook die prachtige Dark Platinum versie en ik wist meteen, zo wil ik hem. Ik rij momenteel met een ST5.

Vandaag heb ik hem besteld in de Dark Platinum versie met geveerde voorvork, zonder geveerde zadelpen, want ik rij altijd met een geveerde Brooks zadel, zalig.

Wanneer hij er gaat zijn weet ik niet, wellicht begin volgend jaar. Geeft niets voor mij, die ST5 rijdt evengoed hoor.
Stromer rijder sinds 6 juni 2016.
ST7 XL Dark Platinum
Riese Muller Load 75 High Speed Bakfiets
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

macfiets schreef: 14 jul 2022, 19:45 maar daar stond ook die prachtige Dark Platinum versie en ik wist meteen, zo wil ik hem
Ik vond deze inderdaad ook erg mooi. Binnen onder kunstlicht oogde hij wat gewoontjes a-la 'doe mij maar een zwarte', maar in de buitenlucht: mooi!
macfiets schreef: 14 jul 2022, 19:45 Wanneer hij er gaat zijn weet ik niet, wellicht begin volgend jaar.
Stromer forecast is januari 2023. Je weet het nooit natuurlijk, maar ik mag toch aannemen dat bepaalde onderdelentekorten nu niet meer als een verrassing komen en dat dit in de levertijd is meegenomen.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
boomshakalak
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 432
Lid geworden op: 28 nov 2018, 20:49
Locatie: België, Antwerpen
Merk SP: Stromer ST7 LE

macfiets schreef: 14 jul 2022, 19:45 Ik was een van de gelukkigen op de voorstelling van de ST7 in Schilde. Test rit enzovoort gedaan. Dat goud vond ik toch maar niets voor mij, maar daar stond ook die prachtige Dark Platinum versie en ik wist meteen, zo wil ik hem. Ik rij momenteel met een ST5.

Vandaag heb ik hem besteld in de Dark Platinum versie met geveerde voorvork, zonder geveerde zadelpen, want ik rij altijd met een geveerde Brooks zadel, zalig.

Wanneer hij er gaat zijn weet ik niet, wellicht begin volgend jaar. Geeft niets voor mij, die ST5 rijdt evengoed hoor.
Zelf mocht ik ook aanwezig zijn te Schilde. Was een top event!

Ik vond het goud echt prachtig, dacht eerst van oei op foto lijkt me dit toch net te.. maar in realiteit toch verkocht.
Het donker grijs vond ik persoonlijk wel mooi, maar leek teveel op mijn st5 abs en dat vind ik wat een saaie kleur voor zo’n fiets eigenlijk. Maar over geuren en kleuren discussiëren… 😜
Proficiat alvast met uw beslissing! Mss komen we elkaar wel eens tegen.
🇧🇪 - Stromer ST7 LE - Verende Voorvork - 🚴‍♂️ Kinekt XR Zadelpen 🚴‍♂️ / ⚡ W-W: 26km enkel

✖️ Stromer ST5 ABS
✖️ Stromer ST3 Cool White
✖️ Sparta M9b e-Speed (45)
Plaats reactie