My Klever app

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22955
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Aha kijk aan. Dank voor de info!
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
ChrisK
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 32
Lid geworden op: 01 jun 2022, 23:18
Locatie: Eelde
Merk SP: Klever X-speed Alpa
Km-stand: 10000

Vandaag naar de FM in Groningen geweest. Ze hebben de nieuwste versie van de display software erop gezet. Kon gewoon via PC met kabel die op hdmi ingang wordt aangesloten. Daarna kon ik idd zelf via de app de nieuwste Bluetooth versie installeren. De fiets kan nu dus ook via de app gelocked en unlocked worden. Enige wat jammer is is dat de app wel eerst gestart moet worden. Het gaat dus niet automatisch als je in de buurt komt.
kybeau
Rookie
Rookie
Belgium
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 jul 2021, 02:24
Locatie: antwerpen

Jammer dat je niet kan zien welke route je hebt gereden… voor de rest werkt die prima bij mij
Gebruikersavatar
Niwla
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 318
Lid geworden op: 26 jan 2020, 18:43
Locatie: Groningen
Merk SP: Klever X Alpha 45
Km-stand: 10K

Het valt me op dat het uitschakelen een stuk langer duurt met het nieuwe display. Eerder stond de fiets binnen 10 seconden helemaal uit. Nu duurt het zeker 20 tot 25 seconden.
Klever X Alpha 45 Wild Grey, by.schulz G.2 LT, Ortlieb back roller hi-vis (2x), Lazer Anverz NTA MIPS
maar ik ben natuurlijk geen expert...
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Even aan je FM om uitleg vragen, dan kan hij het evt als probleem aanmelden bij Klever.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
svns
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 50
Lid geworden op: 03 aug 2022, 17:16
Merk SP: Klever
Km-stand: 8500

Ik heb sinds kort een X Speed Original met de 2.5 display, ik heb ondertussen mijn telefoon kunnen verbinden maar ik heb geen optie om te locken/unlocken. Is dit een beperking van dit display of heb ik nog niet de juiste firmware?

FW versies zijn:
DTU: 6.C.BC
BT: 00.00.01.20
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22955
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik heb het even voor je nagevraagd bij Klever:

Je hebt de meest recente FW op jouw 2.5 display.

De nieuwe Klever app is primair ontwikkeld voor de nieuwere 2.8 display. Daarbij krijg je dan wel de motorlock functie.

Bij de 2.5 display hoort de vorige Klever app. Als je een iPhone hebt: ze staan allebei in de Apple Store. Bij Android is de oude app uit de Google Play Store gehaald (helaas, vind ik, maar hij werkte ook maar t/m Android 9). De nieuwe app voor Android werkt wel op de 2.5 display, maar dan dus niet met motor lock.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
svns
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 50
Lid geworden op: 03 aug 2022, 17:16
Merk SP: Klever
Km-stand: 8500

Wow bedankt voor de snelle reactie. Jammer dat het niet werkt met dit display, maar geen ramp. Ik wist dan tevoren dat connectiviteit niet het sterkste punt is van Klever en dat ik niet heb nieuwste display heb gekocht. Iig fijn om te weten dat ik wel de laatste FW versies heb.
U-Kreisel
Rookie
Rookie
Germany
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 okt 2023, 10:47
Locatie: Germany
Merk SP: maybe Klever

Weet iemand of er ooit een nieuwe app komt? Ik kan niets vinden.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22955
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

De huidige app bestaan nog maar net een jaar of anderhalf, dus ik verwacht voorlopig niks nieuws. Maar wie weet..
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie