Inschattingsfout lijkt oorzaak van ernstige aanrijding in Breezand

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Bij het ongeval is een Klever X Speed PINION rijder betrokken. Lees hier het volledige artikel:

https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt ... um=organic

De berijder van de speed pedelec is actief op Facebook en hij heeft 8 ribben, schouderblad, sleutelbeen, heup en een jukbeen botje gebroken. Verder heeft hij een klaplong en een hersenschudding. Hij herinnert zich helemaal niks van het ongeluk en hij maakt het, naar omstandigheden, goed. In elk geval goed genoeg om een selfie vanuit het ziekenhuis en zijn verhaal op FB te plaatsen.


Ik wens 'm heel veel beterschap en een voorspoedige afhandeling van het hele schade- en aansprakelijkheidsverhaal.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Ai, sterkte aan de betrokkenen inderdaad
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Peerke1960
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Ukraine
Berichten: 1594
Lid geworden op: 12 aug 2019, 11:18
Locatie: Nijmegen
Merk SP: ST3P, C1.12, M99, knipperlicht
Km-stand: 10001

Pff, sterkte. Ik ken die situaties. Afgaande op de foto met de smalle weg en een auto die je wilt inhalen. De afstand tussen jou en de auto kan zo klein zijn dat een kleine stuurbeweging al voldoende is om met elkaar in aanraking te komen. En dat bij hoge snelheid. Betekent voor mij ( door schade en schande wijs geworden) zeker in deze situaties altijd midden op de weg te rijden. Of af te remmen en de auto de ruimte te geven.
Grtz Peter
Mangs a'k op de fietse fietse, deank ik wa es..... ( Herman Finkers)
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Stromeur schreef: 07 aug 2022, 20:29 Ik wens 'm heel veel beterschap en een voorspoedige afhandeling van het hele schade- en aansprakelijkheidsverhaal.
Heftig !

Staat zijn verhaal op een openbare SB pagina ? 🤔

Hoop dat alles vlot mag verlopen … ik wil hem niet ontmoedigen, maar ik ken bijvoorbeeld iemand die ondertussen nét geen twee jaar bezig is met louter de afhandeling door de verzekeraar … hopelijk loopt het in NL wat vlotter.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Golvas schreef: 07 aug 2022, 21:22 Staat zijn verhaal op een openbare SB pagina ? 🤔
Nee, in de Klever gebruikersgroep en die is privé.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Peerke1960 schreef: 07 aug 2022, 21:13 Pff, sterkte. Ik ken die situaties. Afgaande op de foto met de smalle weg en een auto die je wilt inhalen. De afstand tussen jou en de auto kan zo klein zijn dat een kleine stuurbeweging al voldoende is om met elkaar in aanraking te komen.
De VOA is langs geweest. Geen idee wat er in het verslag staat (dat weet de SP-er vooralsnog ook niet), maar ik vermoed inderdaad dat zoiets is gebeurd op dat smalle weggetje.

Peerke1960 schreef: 07 aug 2022, 21:13 En dat bij hoge snelheid.
Gezien zijn verwondingen is die arme kerel als een lappenpop gelanceerd en geland. Erg confronterend weer.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie