ST3 wachtruimte

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22818
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Reinout-ST3 schreef: 11 aug 2022, 15:44 En hoop graag jullie mening over de nieuwe pieper te horen; die kan Stromeur dan nog mooi richting Antwerpen meenemen.
Ja, brand maar los. Op 28 augustus spreek ik waarschijnlijk zo ongeveer iedereen van Stromer. Met name voorbeelden vanuit de praktijk (van "hij klinkt raar" is Stromer namelijk NIET onder de indruk) zijn van harte welkom.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
MadMax
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 mei 2022, 15:50
Locatie: Leiden
Merk SP: Stromer ST3
Km-stand: 0

Dank voor je reactie Reinout. Essentie zit m voor mij naast de logistiek, meer in de communicatie. Vietz kent hier (wellicht terecht) veel fans, maar is kennelijk niet helemaal exemplarisch als Stromer dealer. En dat mogen Joey en zijn vrienden zich ook aantrekken vind ik. Ondertussen hoop ik natuurlijk dat we massaal voor die 26e iets aan feedback kunnen toeteren.😉
Eindelijk! :cool2: ST3 Pinion LE
Gebruikersavatar
GoodbyeHarmony
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Great Britain
Berichten: 585
Lid geworden op: 12 aug 2020, 18:01
Locatie: Birmingham, UK
Merk SP: Stromer st5
Km-stand: 25000

MadMax schreef: 11 aug 2022, 14:48 Hi, ik krijg toch een beetje last van wachtstress. :ai Zijn er meer ST3 LE Pinion XL met ABSers hier die in het voorjaar hebben besteld, maar nog steeds niets horen???
Ik word het nabellen ook een beetje moe ("Hij is onderweg!") Wat dat betreft wordt er naar mijn bescheiden mening waanzinnig slecht met deze (toch in hoge mate) kopgroep van klanten (en dus de ambassadeurs van je merk) omgegaan. De Corona story is natuurlijk bekend, maar je klanten moeten toch ook een beetje geknuffeld worden ipv dobberend op de oceaan te liggen wachten en alleen hongerig Reinout (Gefeliciteerd! Leuk!) zijn ervaringen te kunnen lezen...

No, same here in the UK.

The wait is interminable and lack of communication from Stromer has bordered on the arrogant.

Still a massive fan though

Tim
Heras
Runner-up
Runner-up
Belgium
Berichten: 15
Lid geworden op: 29 jun 2022, 14:04
Locatie: Buggenhout
Merk SP: Stromer ST3 Pinion
Km-stand: 1340

Hey allemaal,

Na lang twijfelen, veel lezen op dit forum en een overtuigende testrit een witte ST3 pinion met de kinekt zadel vering besteld die op voorraad was bij de FM. Ik hoop er volgende week achter te mogen gaan.

Jammer genoeg is de rode niet meer te krijgen en is het dus de witte geworden, bij die is de zichtbaarheid wel weer een voordeel.

Ik wil dus iedereen bedanken hier voor alle info die reeds geschreven was.

Peter
MadMax
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 mei 2022, 15:50
Locatie: Leiden
Merk SP: Stromer ST3
Km-stand: 0

Heras schreef: 13 aug 2022, 16:58 Hey allemaal,

Na lang twijfelen, veel lezen op dit forum en een overtuigende testrit een witte ST3 pinion met de kinekt zadel vering besteld die op voorraad was bij de FM. Ik hoop er volgende week achter te mogen gaan.

Jammer genoeg is de rode niet meer te krijgen en is het dus de witte geworden, bij die is de zichtbaarheid wel weer een voordeel.

Ik wil dus iedereen bedanken hier voor alle info die reeds geschreven was.

Peter
Have fun! Lees ook graag je ervaringen!
Eindelijk! :cool2: ST3 Pinion LE
+johan-
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 40
Lid geworden op: 22 nov 2017, 19:04
Locatie: Regio Eindhoven

Ik mag weer uit de wachtruimte, zwarte ST3 Pinion met 983 Wh gisteren afgehaald :d3:
Zal binnenkort wel de eerste ervaringen delen.
ST3 Pinion 2022 - (ST2 2017 20.000 km)
Radiotechniman
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 485
Lid geworden op: 02 mei 2021, 15:58
Locatie: Noord Brabant
Merk SP: Stromer ST3 pinion 2022 red
Km-stand: 14000

Ik ga de wachtruimte in, afgelopen week heb ik opdracht gegeven voor het leveren van een ST3 maat L. :bp:
(En dit zullen sommigen niet leuk vinden, maar er was er nog 1 in het rood beschikbaar bij mijn dealer, dus dat is hem geworden!)

De ST2 belt die ik nu rijd gaat er dus uit (inruil), alle accessoires (kinekt, spatbordverlengers ect.) worden overgezet.

Nog twee weken geduld...
0-7800km: Stromer ST2 Belt Royal Blue (vanaf april 2021)
7800-...: Stromer ST3 Pinion Imperial Red (vanaf september 2022)
MadMax
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 mei 2022, 15:50
Locatie: Leiden
Merk SP: Stromer ST3
Km-stand: 0

BAM! Ik mag eruit, en ben trotse bezitter van het Rode Monster. Gisteren afgehaald. Het heeft (te) veel wachttijd en frustratie gekost, maar nu gaat het grote fietsen toch beginnen. Dank voor al jullie kennis en updates, ik blijf het graag volgen.
Eindelijk! :cool2: ST3 Pinion LE
Stromer ST
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 apr 2022, 20:06
Merk SP: Stromer
Km-stand: 0

MadMax schreef: 21 aug 2022, 11:52 BAM! Ik mag eruit, en ben trotse bezitter van het Rode Monster. Gisteren afgehaald. Het heeft (te) veel wachttijd en frustratie gekost, maar nu gaat het grote fietsen toch beginnen. Dank voor al jullie kennis en updates, ik blijf het graag volgen.
Veel succes met de nieuwe aanwinst!

Hopelijk volgt een verslagje met wat ervaringen om ons wachten te verzachten :ay
🇨🇭ST3 Pinion Sport/Cool White/ABS/geveerd/BQ983
🇨🇭CP Chimayo+/photochromic
ErikDM
Runner-up
Runner-up
Belgium
Berichten: 15
Lid geworden op: 27 jul 2022, 08:25
Locatie: Eppegem
Merk SP: ST3 Pinion LE + ABS
Km-stand: 0

GoodbyeHarmony schreef: 12 aug 2022, 00:20
MadMax schreef: 11 aug 2022, 14:48 Hi, ik krijg toch een beetje last van wachtstress. :ai Zijn er meer ST3 LE Pinion XL met ABSers hier die in het voorjaar hebben besteld, maar nog steeds niets horen???
Ik word het nabellen ook een beetje moe ("Hij is onderweg!") Wat dat betreft wordt er naar mijn bescheiden mening waanzinnig slecht met deze (toch in hoge mate) kopgroep van klanten (en dus de ambassadeurs van je merk) omgegaan. De Corona story is natuurlijk bekend, maar je klanten moeten toch ook een beetje geknuffeld worden ipv dobberend op de oceaan te liggen wachten en alleen hongerig Reinout (Gefeliciteerd! Leuk!) zijn ervaringen te kunnen lezen...

No, same here in the UK.

The wait is interminable and lack of communication from Stromer has bordered on the arrogant.

Still a massive fan though

Tim
Ondanks beloften wacht ik ook nog steeds op mijn ST3 pinion LE. Vind het zo frustrerend te lezen dat zwarte modellen, die veel later besteld werden, al bij de eigenaar zijn. Geeft een beeld/gevoel van bij de bakker door 15 man voorbij gestoken te worden en dat je gewoon genegeerd wordt...

St3 LE pinion met ABS, besteld in nov. 2021
Plaats reactie