Stromers nieuwe kleintje: de BQ500 (500Wh). Los kost-ie 890 euro.
Hij is groen
-
- Veteraan | Forum Supporter
- Berichten: 601
- Lid geworden op: 22 jun 2018, 19:26
- Locatie: Amersfoort
- Merk SP: Stromer ST5 (2)
- Km-stand: 20.000
En nu nog eentje met meer wh dan het blauwtje! (Zal qua ruimte wrs niet lukken)..
De titel riep die reclame van het ijsetende kind op de achterbank bij me op
De titel riep die reclame van het ijsetende kind op de achterbank bij me op
ST5 XL (v2) met bagagedrager (jan '22), voorheen: ST5 XL (v1) ('18-'21) | Kinekt | Spurcycle | Jroen's spatbord 175mm | Giro Bexley MIPS | Ortlieb High Vis. zwart | Feedback Sports Pro-Elite | woon-werk-woon = 74km | 20.000km and counting
- Free2be
- Veteraan
- Berichten: 892
- Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
- Locatie: Hasselt
- Merk SP: ST3 limited edition
- Km-stand: 2000
Dat er in de toekomst meer power in dat blauwtje zal komen, is een zekerheid. Technologische vooruitgang gaat er altijd zijn in batterijland.
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
- Stromeur
- Admin | Forum Supporter
- Berichten: 23012
- Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
- Locatie: Friesland
- Merk SP: Stromer ST3 PINION SE
Ik snap de frustratie wel. Wij zitten te gillen om meer actieradius, maar Stromer komt met een nieuwe accu die de helft van de capaciteit heeft van de dikste accu.
Maar budgettair is het wel een slimme zet. Ik had een 614Wh accu bij mijn ST1 X 2017 en kon daar in alle omstandigheden met gemak 30km ww enkel mee rijden.
De nieuwe ST1 zie ik als een perfecte Stromer voor (stads)ritten op de korte tot middellange afstand, zeg een kilometer of 25max. Meer dan dit groentje heb je niet nodig om dat het hele jaar door met gemak te redden (met bijladen voor de terugreis) dus dat drukt de aanschafprijs.
Al hadden ze daar ook prima de bestaande paarse 614Wh accu voor kunnen nemen. Die raken ze al sinds de introductie in 2017 aan de straatstenen niet kwijt omdat bijna iedereen meteen bij aanschaf een upgrade neemt.
Maar budgettair is het wel een slimme zet. Ik had een 614Wh accu bij mijn ST1 X 2017 en kon daar in alle omstandigheden met gemak 30km ww enkel mee rijden.
De nieuwe ST1 zie ik als een perfecte Stromer voor (stads)ritten op de korte tot middellange afstand, zeg een kilometer of 25max. Meer dan dit groentje heb je niet nodig om dat het hele jaar door met gemak te redden (met bijladen voor de terugreis) dus dat drukt de aanschafprijs.
Al hadden ze daar ook prima de bestaande paarse 614Wh accu voor kunnen nemen. Die raken ze al sinds de introductie in 2017 aan de straatstenen niet kwijt omdat bijna iedereen meteen bij aanschaf een upgrade neemt.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
-
- Veteraan
- Berichten: 662
- Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
- Locatie: Belgisch Limburg
- Merk SP: Stromer ST3
Daarom juist deze. Dat heet marketing. Het groentje wordr het nieuwe zwarte schaap dat niemand wil want niemand wil het minste. Dan maar een kleine upgrade naar de paarse bijvoorbeeld. Goed gezien.