Dit hebben ze bij Aska helaas nog niet begrepen. Bij elk testrit-verslag dat we hier lezen is er wel 'wat'. (En op Eurobike kón ik de Aska niet eens testen omdat ze vergeten waren meerdere zadelpennen mee te nemnen.)
Aska
- Stromeur
- Admin | Forum Supporter
- Berichten: 22960
- Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
- Locatie: Friesland
- Merk SP: Stromer ST3 PINION SE
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Ik zag die zogenaamde "test-bus" een paar weken geleden : is niet meer dan een ordinaire Ford Transit Custom die bij een beletteraar gepasseerd is ... that's it.
Had je dan geen ijzerzaag mee ? ...
Ik heb een dealer op minder dan 20 km zitten, maar het wordt hoe langer hoe meer duidelijk(er) dat deelnemen aan dit test-event waarschijnlijk tijdsverlies is ...
Golvas V2.0
S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
- Stromeur
- Admin | Forum Supporter
- Berichten: 22960
- Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
- Locatie: Friesland
- Merk SP: Stromer ST3 PINION SE
Nee. Normaal heb ik wel standaard een pijpsnijder in mijn binnenzak zitten, maar die was ik vergeten mee te nemen naar Frankfurt.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
- Stromeur
- Admin | Forum Supporter
- Berichten: 22960
- Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
- Locatie: Friesland
- Merk SP: Stromer ST3 PINION SE
Maar zonder gekheid: wie dat leuk vindt kan z'n/haar ervaring met de Aska ook delen in onze Speed Pedelec Keuzehulp:
https://speedpedelecreview.com/product/ ... edpedelec/
https://speedpedelecreview.com/product/ ... edpedelec/
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Ik kwam per toeval de bezieler van Aska tegen tijdens een rit op mijn Klever pinion X speed.
Ik mocht de Aska even testen (zo'n 15km), we reden toch dezelfde richting uit.
Omstandigheden: invallende duisternis, natte ondergrond en nu en dan wat regen.
Ervaring; de Aska voelt erg speels wendbaar en toch stabiel aan, ik kon er een hogere snelheid mee aanhouden in de bochten als met mijn klever, zonder het gevoel te krijgen dat ik uit de bocht zou vliegen.
Verder voelt de aandrijving heel "natuurlijk" -geen plotse rukken-. De top snelheid ligt toch een 3 a 5 km/h hoger als op de Klever (ik moest inhouden op de Aska om samen te fietsen).
De Aska voelde voor mij -als MTBer- erg vertrouwd en comfortabel aan. Het speelse karakter sprak mij enorm aan.
Ik ben van plan om ze zeker eens te bekijken als de leasing van mijn Klever erop zit.
Van mijn Klever ben ik trouwens ook heel tevreden nu 2500km, in alle weersomstandigheden, nog geen enkel technisch probleem.
Ik mocht de Aska even testen (zo'n 15km), we reden toch dezelfde richting uit.
Omstandigheden: invallende duisternis, natte ondergrond en nu en dan wat regen.
Ervaring; de Aska voelt erg speels wendbaar en toch stabiel aan, ik kon er een hogere snelheid mee aanhouden in de bochten als met mijn klever, zonder het gevoel te krijgen dat ik uit de bocht zou vliegen.
Verder voelt de aandrijving heel "natuurlijk" -geen plotse rukken-. De top snelheid ligt toch een 3 a 5 km/h hoger als op de Klever (ik moest inhouden op de Aska om samen te fietsen).
De Aska voelde voor mij -als MTBer- erg vertrouwd en comfortabel aan. Het speelse karakter sprak mij enorm aan.
Ik ben van plan om ze zeker eens te bekijken als de leasing van mijn Klever erop zit.
Van mijn Klever ben ik trouwens ook heel tevreden nu 2500km, in alle weersomstandigheden, nog geen enkel technisch probleem.