M of L, Klever x speed pinion?

Plaats reactie
Vaneror
Rookie
Rookie
Belgium
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 mei 2022, 09:59

Dag iedereen,

Via het werk wil ik een Klever x speed pinion leasen. Ze hebben me deze fiets aangeraden omdat mijn afstand woon-werk verkeer +/- 55km enkel is. Een 2de batterij zou noodzakelijk zijn afhankelijk van de weersomstandigheden en bij klever zou deze makkelijk mee te nemen en te vervangen zijn.

Nu is mijn vraag welke maat raden jullie mij aan? Ik ben 175cm groot en heb een binnenbeenlengte van 81cm. Ik zou deze fiets 2x de week willen gebruiken en indien mogelijk 3 keer.

Alvast bedankt!
mrstrom

je moet de maat nemen die het lekkerste rijdt, nadat je op beide hebt proefgereden.

Liefste proefrijden op je ww traject.
BramVerb
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 112
Lid geworden op: 29 mei 2021, 11:26
Locatie: N-H
Merk SP: Klever X Speed
Km-stand: 10000

Ik ben net zo lang ook qua been en heb een M. De M is ook iets korter, waardoor je rechterop zit dan op de L.
Klever X Speed rijder sinds augustus 2021.
immemons
Rookie
Rookie
Netherlands
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 mei 2022, 12:34
Locatie: Nijmegen
Merk SP: Klever Alpha 45 Pinion
Km-stand: 700

Ik ben 1.84 en rij ook op een M. Omdat dit frame mij prima paste en ik daardoor iets minder voorover zit. Bovendien kan mijn vrouw de fiets dan soms ook gebruiken. Zelf fiets ik 2x per week van Nijmegen naar Apeldoorn (50 km enkele reis). Met mijn Alpha 45 red ik dat ruim op 1 accu van 1200 kwh met grootste deel Max ondersteuning. Laad de accu op mijn werk dan weer op voor de terugreis.
Klever X Speed Alpha 45 pinion
Plaats reactie