Van Moof app om harder te gaan - geen handhaving

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

En verbieden we abortus.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Stromeur schreef: 01 jun 2022, 23:09 En verbieden we abortus.
Oh ja, die was ik eventjes vergeten :ck:
Heel naar, wat die republikeinen daar aan het doen zijn...
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
mrstrom

En allemaal 100kg overgewicht. Dan heb je wel een goede SP nodig om nog 45km/u te halen! ;p :D :mrgreen:
AlbusinAlbis
Runner-up
Runner-up
Belgium
Berichten: 22
Lid geworden op: 19 apr 2022, 13:34

Nou, van mijn laatste bezoek aan de U.S. herinner ik mij nochthans dat ze zich in het algemeen veel beschaafder op de weg gedroegen als aan deze kant vd oceaan…

Mss kun jullie er ook nog eene A.H. bijsleuren als je een discussie perse wil doodkloppen…


(ik zei toch advokaat vd :aq )
mrstrom

ja lkeker he al die vooroordelen. Nou beetje luchtig mag wel toch. Het topic is toch niet echt zinvol. Je mag je Ebike niet opvoeren naar 32km/u, het kan wel en er is bijna geen handhaving op,

Verkeer in de USA is wel relax ja, meer ruimte, En de mensen zijn misschien wel vriendelijker. Autoverkeer is in ieder geval rustig en relax is mijn ervaring. Op de fiets daar niet gereden.

Have a nice day!
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

mrstrom schreef: 02 jun 2022, 10:35 Verkeer in de USA is wel relax ja, meer ruimte, En de mensen zijn misschien wel vriendelijker. Autoverkeer is in ieder geval rustig en relax is mijn ervaring. Op de fiets daar niet gereden.
In de auto wel, in tijden dat het relatief rustig is. Als je in spitsuren rijdt dan is daar ook iedereen gehaast/geïrriteerd/etc en rijden veel mensen daar ook als idioten.

Als voetganger of fietser is het daar op de meeste plekken ronduit levensgevaarlijk, omdat bijna niks daar is ingericht op voetgangers of fietsers.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
AlbusinAlbis
Runner-up
Runner-up
Belgium
Berichten: 22
Lid geworden op: 19 apr 2022, 13:34

Ik pleit ook niet om je ebike op te voeren maar kan me voorstellen dat als je legaal pakweg 33 zou mogen aanhouden dit voor veel (meer) mensen een incentive zouden zijn om de wagen te ruilen voor de fiets .

Minder wagens en meer fietsers = win/win en daarbij ook een grotere groep om druk uit te oefenen op het beleid ten gunste van de fiets aangaande infrastructuur en regelgeving.
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

AlbusinAlbis schreef: 02 jun 2022, 13:35 als je legaal pakweg 33 zou mogen aanhouden dit voor veel (meer) mensen een incentive zouden zijn om de wagen te ruilen voor de fiets
Van de SP naar de e-bike, ook nog een mogelijkheid.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Goldie_nl
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 60
Lid geworden op: 26 mar 2022, 18:37
Locatie: Achterhoek
Merk SP: Stromer
Km-stand: O

AlbusinAlbis schreef: 02 jun 2022, 13:35 Ik pleit ook niet om je ebike op te voeren maar kan me voorstellen dat als je legaal pakweg 33 zou mogen aanhouden dit voor veel (meer) mensen een incentive zouden zijn om de wagen te ruilen voor de fiets .

Minder wagens en meer fietsers = win/win en daarbij ook een grotere groep om druk uit te oefenen op het beleid ten gunste van de fiets aangaande infrastructuur en regelgeving.
Ik geloof er niets van want de hardnekkige categorie: het gaat vandaag misschien wel regenen/waaien/koud worden of wat dan ook stapt toch niet op de fiets en lekker gemakkelijk in de auto.
Stromer ST3 Pinion cool white, 983 Wh, Kinekt zadelpen, verlengd spatbord, 54,5km enkele reis
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Als ze de mogelijkheid hebben om te kiezen en ze doen dat, dan kunnen we ze toch moeilijk ongelijk geven ... laat staan dat we ze scheef gaan bekijken.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Plaats reactie