Waanzin met ST2 uit 2018

Gebruikersavatar
BarendKaas
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 jul 2018, 12:45

Als je handig bent, kan het leven inderdaad eenvoudig zijn. Twee linkerhanden hier. Misschien wel drie. Ben gewend aan geld uitgeven aan kwaliteit. Liever dat dan troep voor weinig. Dit is de grootste pech die ik tot nu toe heb gehad, maar man, wat is mijn fiets al vaak bij de FM geweest voor weet ik wat. Heb nu toch het idee alsof ik in een jaren 80 Ferrari rondrijd. Mooie bak, loeiduur, bloedjesnel maar vaak falende techniek.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

BarendKaas schreef: 15 jun 2022, 20:31 Als je handig bent, kan het leven inderdaad eenvoudig zijn. Twee linkerhanden hier.
Hier ook 2 linkerhanden. Niks mis mee als je linkshandig bent. :mrgreen:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
BarendKaas
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 jul 2018, 12:45

Jij hebt een overeenkomst met de FM in de Achterhoek.

Maakt het nog uit dat Stromer Nederland de reparatie uitvoert? Het probleem was kennelijk zo ingewikkeld dat zij eraan te pas moesten te komen om te zien wat er aan de hand was. Voelt zuur dat ik iets met de FM in de Achterhoek moet regelen terwijl Stromer een slechte sensor zelf aan het herstellen is. Als het puntje bij paaltje komt, kies ik overigens wel voor snelheid. Ik heb nu 3 maanden m’n fiets gemist. Vorig jaar een heel jaar door zware operaties. Ben er wel klaar mee.
mrstrom

BarendKaas schreef: 16 jun 2022, 08:54
Jij hebt een overeenkomst met de FM in de Achterhoek.

Maakt het nog uit dat Stromer Nederland de reparatie uitvoert? Het probleem was kennelijk zo ingewikkeld dat zij eraan te pas moesten te komen om te zien wat er aan de hand was. Voelt zuur dat ik iets met de FM in de Achterhoek moet regelen terwijl Stromer een slechte sensor zelf aan het herstellen is. Als het puntje bij paaltje komt, kies ik overigens wel voor snelheid. Ik heb nu 3 maanden m’n fiets gemist. Vorig jaar een heel jaar door zware operaties. Ben er wel klaar mee.
Heb je nog garantie dan dat stromer Nederland er mee bezig is? In principe kunnen ze niet veel doen als onderdelen vervangen.

SP is wel super he om te herstellen na operaties ed. Daarom heb ik hem zelf toen ook gekocht.
Taan
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 184
Lid geworden op: 02 jun 2022, 17:15
Locatie: Uithoorn
Merk SP: Stromer ST3
Km-stand: 9.000

BarendKaas schreef: 16 jun 2022, 08:54
Jij hebt een overeenkomst met de FM in de Achterhoek.

Maakt het nog uit dat Stromer Nederland de reparatie uitvoert? Het probleem was kennelijk zo ingewikkeld dat zij eraan te pas moesten te komen om te zien wat er aan de hand was. Voelt zuur dat ik iets met de FM in de Achterhoek moet regelen terwijl Stromer een slechte sensor zelf aan het herstellen is. Als het puntje bij paaltje komt, kies ik overigens wel voor snelheid. Ik heb nu 3 maanden m’n fiets gemist. Vorig jaar een heel jaar door zware operaties. Ben er wel klaar mee.
Ik zou het vreemd vinden als uberhaupt iemand eraan gaat klussen zonder dat jij akkoord hebt gegeven voor (significante) kosten.
Jins schreef: 15 jun 2022, 20:22 Apparaatje ligt hier, hall sensoren ook, als ik aan de beurt ben sta ik max 1 dag stil voor een prijs van 1 dag met de auto rijden. Als ik de motor dan toch open heb gaan er direct 2 nieuwe lagertjes in, die paar € kan er nog wel af :D . Wat kan het leven toch eenvoudig zijn :cool2:
Succes met je garantie daarna.
Sinds 7-2022: Stromer ST3 XL 2020 - Wit - 983wh
Eerst: Gazelle Cityzen Speed 2017 mooi weer rijder. (Fiets van mijn vrouw)
Gebruikersavatar
BarendKaas
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 jul 2018, 12:45

Heb je nog garantie dan dat stromer Nederland er mee bezig is? In principe kunnen ze niet veel doen als onderdelen vervangen
Nope. FM heeft constant in contact gestaan met Stromer NL omdat ze deze storing nog nooit hadden gezien. Stromer zelf ook niet. Ze hebben iedere keer op aanraden van / in samenspraak met Stromer zaken vervangen, maar na de 4e keer hebben ze de fiets naar Stromer gebracht.

En Stromer is idd erg fijn om mee te herstellen van een beenoperatie. Behalve als ie uitvalt. 10 km van huis. :-)
Jins
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1597
Lid geworden op: 12 mar 2019, 08:22
Merk SP: X-speed
Km-stand: 15000

Taan schreef: 16 jun 2022, 12:31
Jins schreef: 15 jun 2022, 20:22 Apparaatje ligt hier, hall sensoren ook, als ik aan de beurt ben sta ik max 1 dag stil voor een prijs van 1 dag met de auto rijden. Als ik de motor dan toch open heb gaan er direct 2 nieuwe lagertjes in, die paar € kan er nog wel af :D . Wat kan het leven toch eenvoudig zijn :cool2:
Succes met je garantie daarna.
Die is in mijn geval al lang voorbij en daar lig ik geen seconde van wakker. Ik zal hoe dan ook geen weken moeten wachten op reparatie…
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22959
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

mrstrom schreef: 16 jun 2022, 09:10 Heb je nog garantie dan dat stromer Nederland er mee bezig is?
Als Stromer zelf ook voor een raadsel staat dan bestaat de kans dat ze een bike ook buiten garantie willen onderzoeken. Dit is ook iets makkelijker te regelen voor een FM nu er een Benelux hoofdkantoor is.
mrstrom schreef: 16 jun 2022, 09:10 In principe kunnen ze niet veel doen als onderdelen vervangen.
Dat geldt voor de dealer.

Stromer zelf kan (en doet en weet) veel meer dan dat.

Dat Stromer er in de meeste gevallen voor kiest om te vervangen dat is een ander verhaal, dat logisch verklaarbaar is omdat de kosten voor arbeidsloon niet opwegen tegen vervangen.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie