Mooi compleet verslag....weinig aan te vullen.
- Automatisch schakelen idd, maar hoe en wat kan ik me niet herinneren - kijk ernaar uit.
- De balhoofdhoek zou iets anders zijn...ik weet alleen niet meer of dit was om hem behendiger of stabieler te maken weet ik niet meer, ik merkte geen verschil.
- De comfort stand, ik had niet door dat hij in 1 positie schakelde, dus dacht - prototype - maar werkte dus als ontworpen, verder heerlijk dat schakelen, ik vond zelf de draaiknop op de Alpha erg wennen nou ben ik erg verwend met de ST5...schakelt heerlijk. Ik zal de sportstand gebruiken.
- Ik zie dat de velgen toch DT Swiss zijn (jammer dan dat de stickers er niet op zitten, ik vindt dat er mooier uitzien.
- Weet even niet hoe de claxon werkt, die zie je niet meer en volgens mij is het meer een piepgeluid (niet geprobeerd)
Hij is wel mooi
2016: Kalkhoff Endeavour impulse 2.0 high speed, 2017: Stromer ST2, 2018: Bultaco Albero 4.5, 2018/2019: Stromer ST3LE, 2020: Fuell Flluid 1S, 2020: ST5 , 2023: ST7