Geen idee wat er in godsnaam aan de hand is

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 23004
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

simmeke2013 schreef: 27 okt 2022, 16:46 Ik lees deze conversatie heel snel diagonaal. Doet me aan Twitter denken. Stromergehalte laag. :bh:
Community lounge, daar mag wel wat ;)

En onze Britse vriend GoodbyeHarmony heeft een Stromer. (Vraag me alleen niet hoe die man daaraan gekomen is, qua Brexit. Ik vermoed dat hij dat zelf ook maar amper weet.)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Stromerfred
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 1782
Lid geworden op: 17 jul 2018, 13:14
Locatie: Haarlem
Merk SP: ST7
Km-stand: 4600

Stromeur schreef: 27 okt 2022, 20:29
Community lounge, daar mag wel wat ;)

En onze Britse vriend GoodbyeHarmony heeft een Stromer. (Vraag me alleen niet hoe die man daaraan gekomen is, qua Brexit. Ik vermoed dat hij dat zelf ook maar amper weet.)
Haha ik vind juist die off topic gesprekken leuk om te lezen. Geeft achtergrond over hoe mensen denken. Zou zeggen prima in de community lounge:)
Stromer ST1x oranje 2017 (QicQ)
Stromer ST2 zwart 2018 (Juizz)
Stromer ST7, solid gold 2023, verende voorvork, bodyfloat en winglights (Vietz)

Haarlem-Amstelveen 22,5km enkele reis
Gebruikersavatar
GoodbyeHarmony
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Great Britain
Berichten: 595
Lid geworden op: 12 aug 2020, 18:01
Locatie: Birmingham, UK
Merk SP: Stromer st5
Km-stand: 25000

Stromerfred schreef: 27 okt 2022, 23:47
Stromeur schreef: 27 okt 2022, 20:29
Community lounge, daar mag wel wat ;)

En onze Britse vriend GoodbyeHarmony heeft een Stromer. (Vraag me alleen niet hoe die man daaraan gekomen is, qua Brexit. Ik vermoed dat hij dat zelf ook maar amper weet.)
Haha ik vind juist die off topic gesprekken leuk om te lezen. Geeft achtergrond over hoe mensen denken. Zou zeggen prima in de community lounge:)
I have no idea how I came by my Stromers. But they keep me sane. Unlike the current situation here, which has the opposite effect.

I was sort of on topic. I did include a nice picture of my ST3 :-D

My wife would say I don't think much at all!

And hey, we do have some good ale in the UK. And cider. But for lagers, Bok and wine, we prefer to be European...

Cheers (literally)
Tim

Ik heb geen idee hoe ik aan mijn Stromers ben gekomen. Maar ze houden me gezond. In tegenstelling tot de huidige situatie hier, die het tegenovergestelde effect heeft.

Ik was een beetje on topic. Ik heb wel een mooie foto van mijn ST3 opgenomen :-D

Mijn vrouw zou zeggen dat ik helemaal niet veel denk!

En hey, we hebben wel wat good ale in het Verenigd Koninkrijk. En cider. Maar voor lagers, Bok en wijn zijn we liever Europees...

Proost (letterlijk)

Tim
Plaats reactie