Het grote ongevallen topic

Gebruikersavatar
Flyy
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Germany
Berichten: 508
Lid geworden op: 22 jun 2020, 20:55
Locatie: Paderborn
Merk SP: Klever N Rogue / Grace easy IG
Km-stand: 40

jovdt schreef: 29 okt 2022, 10:21 Dit zijn de grootste valkuilen voor fietsers(peddelen of gewone ....maakt weinig uit) In -en uitritten zeker op plaatsen met veel verkeer.
Außerhalb von Ortschaften und mit wenig bis sehr wenig Verkehr kann es auch passieren.

In meinen Fall war es so. Letztendlich hat der Autofahrer nicht richtig hingeschaut oder meine Geschwindigkeit total falsch eingeschätzt.

Ich bin gegen den vorderen Kotflügel gefahren und dann über die Motorhaube. .


Der Sensenmann ist jeden Tag im Einsatz, aber mich hat er verschont.





&&&&&&&&&&&&&






Buiten de steden en met weinig tot zeer weinig verkeer kan het ook gebeuren.

In mijn geval was het zo. Uiteindelijk keek de bestuurder niet goed of schatte mijn snelheid helemaal verkeerd in.

Ik raakte de voorvleugel en daarna de motorkap. .


De Magere Hein heeft elke dag dienst, maar hij heeft mij gespaard.
ErikN
Rookie
Rookie
Netherlands
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 mei 2019, 13:56
Locatie: Valkenburg Zh
Merk SP: Stromer st2 raw
Km-stand: 19500

Het kan nog vreemder.
17 oktober was ik 's morgens vroeg op weg naar mijn werk.
Het volgende wat ik mij kan herinneren was dat ik op de eerste hulp van het ziekenhuis was.
Ik had mijn Garmin aan en weet dus waar ik onderuit gegaan ben en ook welke route de ambulance heeft genomen.
Ik mis drie uur herinnering. Volgens het verslag van de ambulance ben ik niet buiten bewustzijn geweest en hebben mensen mij zittend aangetroffen of straat. Ik heb drie uur na het ongeval mijn vrouw gebelt, daar weet ik niets meer van. Daarna heb ik mijn mamager gebelt en vertelt dat mijn vrouw onderweg was naar het ziekenhuis. Ook daar weet ik niets meer van. Ik kan mij herinneren vanaf dat mijn vrouw aanwezig was op de eerste hulp.
Wat betreft het ongeval zelf. Ik kan mij de route herinneren tot waar het is gebeurt. Heel vaag herinner ik mij dat er een kat de weg op schoot. Of dit het ongeval veroorzaakt heeft of dat ik het gedroomd heb weet ik niet. Zou een goede verklaring zijn voor een eenzijdig ongeval op volle snelheid (45km/u) op een rechte weg.
De schade is: 7 breuken in 6 ribben, een gebroken sleutelbeen, long kneuzing en wat schaafwonden op schouder en heup. Ik heb drie dagen een drain in mijn long gehad. Van maandagmorgen tot vrijdagavond in het ziekenhuis doorgebracht. Volgens het verslag van de eerst hulp had ik ook een hersenschudding. Ik heb hier echter geen last van gehad en ook op de CT-scan was in mijn hoofd geen schade te zien.
Het gaat intussen een stuk beter. Ik ben al weer aan het werk 5 - 6 uur per dag.
Schade aan de Stomer ST2 raw (19500km): verdraaid stuur, wat krassen op de trapper en de spiegel verdraaid.
Schade aan Abus Pedelec+ helm: Grote schuurplek aan de linkerzijde en een breuk in het schuim.
Stromer ST2 LTD. Di2 ultegra. woon-werk 24km.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Zo dan... Wat heftig! Hopelijk herstel je weer helemaal en kan je binnenkort weer lekker fietsen!

Sterkte!
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Flyy
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Germany
Berichten: 508
Lid geworden op: 22 jun 2020, 20:55
Locatie: Paderborn
Merk SP: Klever N Rogue / Grace easy IG
Km-stand: 40

Ich möchte dir mein Mitgefühl aussprechen und wünsche dir alles Gute.



************


Ik wil mijn medeleven betuigen en u het allerbeste wensen.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Flyy schreef: 02 nov 2022, 18:32 Ik wil mijn medeleven betuigen en u het allerbeste wensen.
Hoe gaat het nu met jou, Flyy? Begin je alweer op te knappen?
En hoe gaat het met jouw fiets?
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Flyy
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Germany
Berichten: 508
Lid geworden op: 22 jun 2020, 20:55
Locatie: Paderborn
Merk SP: Klever N Rogue / Grace easy IG
Km-stand: 40

Die Beweglichkeit vom Nacken ist noch sehr eingeschränkt. Wenn ich in diesem Grenzbereich komme schmerzt es auch.


Ich arbeite derzeit 4 Stunden je Tag.

Das Rad ist noch sichergestellt. Meinen Informationen nach ist die Gabel gebrochen und der Akku wurde aus die Halterung gerissen.


Mein B-Speed ist intakt, denn ich war mit dem Grace easy unterwegs.




%%%%%%%%%




De mobiliteit van de nek is nog steeds zeer beperkt. Als ik die grens bereik, doet het ook pijn.


Ik werk momenteel 4 uur per dag.

De fiets is nog steeds beveiligd. Volgens mijn informatie is de vork gebroken en is de batterij uit de houder gerukt.


Mijn B-Speed is intact omdat ik de Grace easy reed.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Flyy schreef: 02 nov 2022, 19:23 De mobiliteit van de nek is nog steeds zeer beperkt. Als ik die grens bereik, doet het ook pijn.


Ik werk momenteel 4 uur per dag.

De fiets is nog steeds beveiligd. Volgens mijn informatie is de vork gebroken en is de batterij uit de houder gerukt.


Mijn B-Speed is intact omdat ik de Grace easy reed.
Sterkte! Hopelijk ben ook jij over een tijdje weer volledig de oude :az
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Flyy
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Germany
Berichten: 508
Lid geworden op: 22 jun 2020, 20:55
Locatie: Paderborn
Merk SP: Klever N Rogue / Grace easy IG
Km-stand: 40

Alles wird gut werden.


Mit Zuversicht in die Zukunft schauen 😊



~~~~~~~~~~~~~




Alles komt goed.


Kijk met vertrouwen naar de toekomst. 😊
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22995
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

ErikN schreef: 02 nov 2022, 17:43 Ik mis drie uur herinnering. Volgens het verslag van de ambulance ben ik niet buiten bewustzijn geweest en hebben mensen mij zittend aangetroffen of straat.
Sjonge dat is heftig zeg. Wat een klap moet je hoofd hebben gemaakt.

Beterschap!
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Robot Santa
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 177
Lid geworden op: 29 aug 2019, 10:44
Locatie: Nijmegen

ErikN schreef: 02 nov 2022, 17:43 17 oktober was ik 's morgens vroeg op weg naar mijn werk.
Het volgende wat ik mij kan herinneren was dat ik op de eerste hulp van het ziekenhuis was.
Dat moet hard gegaan zijn! Veel beterschap!
Plaats reactie