Het grote ongevallen topic
-
- Runner-up
- Berichten: 23
- Lid geworden op: 04 aug 2020, 13:52
Mag me hier weer eens melden. Op druilerige maandagavond tramrails in Diemen niet voldoende haaks overgestoken (die liggen eerst in de rijbaan en gaan dan langzaam naar links omdat de tram verderop tussen de rijbanen ligt) en met zo'n 35 a 40 km/h naar het asfalt gegaan. Wonder boven wonder is er niks gebroken bij mij en mijn Stromer, maar duurde het wel een paar dagen voordat ik zonder pijn mijn arm kon optillen door de kneuzingen. Ook nog een mooi blauw oog als souvenir dat inmiddels geel is. Ga voortaan maar met gepaste snelheid over het fietspad of liever nog helemaal niet meer door die straat.
ST3 XL 2020 | ➡ 30 km | 983 Wh |
- Peerke1960
- Veteraan | Forum Supporter
- Berichten: 1590
- Lid geworden op: 12 aug 2019, 11:18
- Locatie: Nijmegen
- Merk SP: ST3P, C1.12, M99, knipperlicht
- Km-stand: 10001
Herstel ze.... had dus erger kunnen zijn
Peter
Peter
Mangs a'k op de fietse fietse, deank ik wa es..... ( Herman Finkers)
@Metdestroommee : ik ken dat plekje en het is daar inderdaad flink oppassen geblazen. Helaas komen dit soort plekken vaker voor. Het enige wat je kunt doen is voorzichtig (lagere snelheid en onder een juiste hoek) dit soort hindernissen nemen. Het helpt als achterop komend verkeer dit begrijpt….
Sterkte met het herstel!
Sterkte met het herstel!
Witte ST3 van maart 2019
Ondertussen heb ik - ruim 28 maanden na mijn klapper - een voorstel tot uitkeren van een schadevergoeding en het definitief afsluiten van het dossier mogen ontvangen ...
Golvas V2.0
S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Ik weet eigenlijk niet wat ik er moet van denken ... ik had me aan een jaarlijkse uitkering (er werd een blijvende graad van ongeschiktheid vastgesteld, zowel persoonlijk als huishoudelijk) verwacht, maar het wordt een éénmalig bedrag met afsluiting van dossier ... dossier kan wel heropend worden "wegens posttraumatische verwikkelingen linker knie in causaal verband met het knieletsel".
Golvas V2.0
S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
- Stromeur
- Admin | Forum Supporter
- Berichten: 22832
- Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
- Locatie: Friesland
- Merk SP: Stromer ST3 PINION SE
Lastig...
Dat gesleep met het eventueel heropenen van een dossier dat wil je natuurlijk ook niet. Dit loopt al zo lang.
Dat gesleep met het eventueel heropenen van een dossier dat wil je natuurlijk ook niet. Dit loopt al zo lang.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Dat de mogelijkheid tot heropenen er is vind ik positief ... een tijdje geleden is het woord "prothese" gevallen ...
Golvas V2.0
S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
- FreddyH
- Veteraan
- Berichten: 9406
- Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
- Locatie: regio Eindhoven
- Merk SP: Klever X-Speed α
Lekker op tijd
Bij mij heeft het toen ook verschrikkelijk lang geduurd, maar dat was nog peanuts in vergelijking met dit
Bij mij heeft het toen ook verschrikkelijk lang geduurd, maar dat was nog peanuts in vergelijking met dit
There was never a good war, or a bad peace
[Benjamin Franklin]
- Flyy
- Veteraan | Forum Supporter
- Berichten: 487
- Lid geworden op: 22 jun 2020, 20:55
- Locatie: Paderborn
- Merk SP: Klever B-Speed / Grace easy IG
- Km-stand: 25052
Eine kleine Fortsetzung hierzu https://speedpedelecreview.com/forum/vi ... 98#p123398
Heute habe ich das Rad abgeholt. Es war seinerzeit ja sichergestellt worden.
Die Federgabel ist gebrochen, das Gehäuse vom Akku hat einen Schaden,das Schutzblech vorne ist verbogen, evtl. hat das Vorderrad eine leichte acht, aber da bin ich mir noch nicht sicher. Seht selbst.
Den Akku habe ich ins Rad gesteckt, aber das Rad ließ sich nicht einschalten. Der erste Gedanke, wer weiß, was da noch kaputt ist. Der Zweite war dann, der Akku hat doch einen deep sleep Modus. Kurt an das Ladegerät und der Akku gab ein Lebenszeichen. Nach dem einlegen des Akkus erwachte auch das gesamte System. Gasknopf und Unterstützung funktionieren, zumindest testweise.
Der Helm ist von außen leicht deformiert und innen ist das Material gebrochen. Da habe ich zwei Risse entdeckt.
Ich darf feststellen, daß der Helm seinen Dienst erfüllt hat.
Ich hatte richtig Glück im Unglück.
Een klein vervolg op deze https://speedpedelecreview.com/forum/vi ... 98#p123398
Vandaag heb ik de motor opgehaald. Het was toen in beslag genomen.
De verende voorvork is gebroken, de accubehuizing is beschadigd, het voorspatbord is verbogen, en het voorwiel heeft misschien een lichte acht, maar dat weet ik nog niet zeker. Kijk zelf maar.
Ik deed de batterij in het wiel, maar het wiel wilde niet aan gaan. Mijn eerste gedachte was, wie weet wat er nog meer kapot is. De tweede gedachte was dat de batterij een diepe slaapstand heeft. Kurt sloot hem aan op de lader en de batterij gaf een teken van leven. Na het plaatsen van de batterij werd het hele systeem wakker. De gasknop en assistentie werkten, tenminste voor een test.
De helm is licht vervormd aan de buitenkant en het materiaal is gebroken aan de binnenkant. Daar vond ik twee scheuren.
Ik kan zeggen dat de helm zijn werk heeft gedaan.
Ik had echt geluk met mijn ongeluk.
Heute habe ich das Rad abgeholt. Es war seinerzeit ja sichergestellt worden.
Die Federgabel ist gebrochen, das Gehäuse vom Akku hat einen Schaden,das Schutzblech vorne ist verbogen, evtl. hat das Vorderrad eine leichte acht, aber da bin ich mir noch nicht sicher. Seht selbst.
Den Akku habe ich ins Rad gesteckt, aber das Rad ließ sich nicht einschalten. Der erste Gedanke, wer weiß, was da noch kaputt ist. Der Zweite war dann, der Akku hat doch einen deep sleep Modus. Kurt an das Ladegerät und der Akku gab ein Lebenszeichen. Nach dem einlegen des Akkus erwachte auch das gesamte System. Gasknopf und Unterstützung funktionieren, zumindest testweise.
Der Helm ist von außen leicht deformiert und innen ist das Material gebrochen. Da habe ich zwei Risse entdeckt.
Ich darf feststellen, daß der Helm seinen Dienst erfüllt hat.
Ich hatte richtig Glück im Unglück.
Een klein vervolg op deze https://speedpedelecreview.com/forum/vi ... 98#p123398
Vandaag heb ik de motor opgehaald. Het was toen in beslag genomen.
De verende voorvork is gebroken, de accubehuizing is beschadigd, het voorspatbord is verbogen, en het voorwiel heeft misschien een lichte acht, maar dat weet ik nog niet zeker. Kijk zelf maar.
Ik deed de batterij in het wiel, maar het wiel wilde niet aan gaan. Mijn eerste gedachte was, wie weet wat er nog meer kapot is. De tweede gedachte was dat de batterij een diepe slaapstand heeft. Kurt sloot hem aan op de lader en de batterij gaf een teken van leven. Na het plaatsen van de batterij werd het hele systeem wakker. De gasknop en assistentie werkten, tenminste voor een test.
De helm is licht vervormd aan de buitenkant en het materiaal is gebroken aan de binnenkant. Daar vond ik twee scheuren.
Ik kan zeggen dat de helm zijn werk heeft gedaan.
Ik had echt geluk met mijn ongeluk.