ST1 verlichting wil niet meer uit

Tony Mb
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1120
Lid geworden op: 25 jun 2017, 00:09
Locatie: Antwerpen

Ik heb de fiets nu een weekje terug. En hij rijd gelukkig weer als vanouds :ay
Ze hebben niet alleen de motor vervangen maar het complete wiel met schijfrem maar zonder cassette (wat dan weer jammer is).
Over enige compensatie i.v.m. een leenfiets moet ik maar communiceren met het hoofdkantoor... We zien wel of daar nog iets uit komt maar ik vrees er voor
ST1 Step Through, 2017, zwart, 24000Km... and counting
stromer52
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 57
Lid geworden op: 28 mar 2018, 10:25
Locatie: Lochristi
Merk SP: Stromer ST 1 2016
Km-stand: 20.000

Sorry voor deze late reactie....MAAR....( voor een ideetje te hebben ) ik heb ook een ST1, en ik heb een aan/uitknop op mijn voorlicht? Dus niet via de controller.
Is dit dan niet bij elke ST1?

Stromer52
Tony Mb
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1120
Lid geworden op: 25 jun 2017, 00:09
Locatie: Antwerpen

Eerlijk gezegt weet ik niet of ik een aan/uit knop heb. Het licht gaat aan als als ik de fiets opzet en uit als de fiets lang genoeg stilstaat.
ST1 Step Through, 2017, zwart, 24000Km... and counting
Rikkus
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:57

Is er bekend wat het uiteindelijke probleem was? Ik heb nu hetzelfde, eerst begon het achterlicht te knipperen en snel daarna gingen de lichten alleen uit als ik de batterij verwijderde, Vervolgens stopte het achterlicht er mee maar het voorlicht blijft nog steeds branden als de batterij erin zit. Ik heb de connector los gehaald, dan maar geen licht, maar heb wel het idee dat de motor substantieel meer stroom consumeert. Voor het licht probleem probleemloos 40km per dag in stand 2 en dan nog 3 - 4 strepen over, en ja ook als het vriest, Nu mag ik blij zijn als ik heen en terug haal en dat lukt alleen als ik bij meewind naar stand 1 ga.

Ben bang dat het de controller in het achterwiel is... gelukkig heb ik nog garantie want 1 1/2 geleden ook al een keer een motorwissel na een kapotte hall sensor...

2018 ST1 met 630w 'blauwe' batterij en 24k km
ST1 MO33
Plaats reactie