Stromer ST2 wacht extreem lang op onderdelen en herstel

Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

[Discussie afgesplitst van het banner-topic. Stromeur.]
Stromeur schreef: 26 mar 2021, 19:21 Stromer zorgt ervoor dat de banner bij jouw dealer terecht komt, zodat jij 'm daar af kunt halen.
Wat een leuke geste van Stromer, ik hoop dat ze meelezen ? :mrgreen:

Fijn dat jullie zo'n banner bij mijn dealer kunnen krijgen ... ondertussen wacht ik sedert 05 september (!!) op een paar basic onderdelen van één van jullie meest verkochte modellen : een pedaal, een spatbordje, een handvat en een spiegel ... kunnen jullie die onderdelen na bijna 7 maanden (!!) misschien ook eens bij mijn dealer krijgen ? ? ?

En doe die oude banner er ook maar bij ... jullie kregen de problemen met mijn ST2 nooit opgelost en kwamen helaas ook met geen andere klantgerichte oplossingen voor de boeg, dus dit is voor mij een unieke kans om alsnog een probleemloze ST2 in de garage te hebben ... op doek weliswaar. :ai
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
jovdt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 625
Lid geworden op: 28 mei 2018, 14:48
Locatie: geraardsbergen

Misschien je Stromer ermee inpakken en retour sturen.... :mrgreen:
ST 2 van 2018 ww Geraardsbergen -Dilbeek 32 km enkel. Wat spullen van Jeroen...
Tim.
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 14
Lid geworden op: 29 mar 2021, 18:20
Locatie: Zuid-Holland
Merk SP: Stromer ST5 ABS + ST7 grey

De mijne staat ook al sinds 10 februari bij de dealer :cry:

(aankoop nieuw in december. Besef dat dit overjarig model is)

Na twee maanden! - 1400km- kon ik niet meer laden met accu in frame.

Toen kon ik niet meer laden met accu uit frame, met originele lader.

Daarna kon de extra aangekochte originele lader (new type) ook niet meer de accu opladen.

Hopelijk a.s. dinsdag (8-ste week) geheel werkende fiets terug..

Ik heb veel high end producten, maar schrik hier best wel van. (Ook van het uitblijven van reacties op forum, als iemand een probleem meldt)

Hopelijk snel weer positieve ervaringen opdoen met de bike!
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22823
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Tim. schreef: 04 apr 2021, 21:04 (Ook van het uitblijven van reacties op forum, als iemand een probleem meldt)
Je bedoelt een reactie van Stromer zelf? De Stromer policy is dat communicatie met consumenten via de dealer verloopt. Dat is ook de partij waar wij als klant een juridische overeenkomst mee hebben (de koop). Stromer is geen partij voor ons. Ze zijn de leverancier van de bike aan de dealer.

Stromer kiest er bewust voor om niet online op klachten te reageren. Daar kunnen we van alles van vinden, maar als ik zie hoe het er op sommige platformen aan toe gaat (met name Facebook) dan snap ik dat wel. Bovendien is de dealer degene die alles afweet van de bike in kwestie. De dealer kan Stromer opschalen als dat nodig is.

Overigens betekent de keus van Stromer om niet op consumentenplatformen te posten niet dat er in dit geval geen reactie is geweest.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Tim.
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 14
Lid geworden op: 29 mar 2021, 18:20
Locatie: Zuid-Holland
Merk SP: Stromer ST5 ABS + ST7 grey

Nee hoor, niet van Stromer.

Dat begrijp ik uiteraard.

- Uitblijven van forum-leden op recatie van bijv. Golvas (veteraan|forum supporter) over levering van onderdelen.

Misschien heb ik gewoon een valse start met Stromer..

Dus vanaf a.s. dinsdag hopelijk een nieuw hoofdstuk :cool2:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22823
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Tim. schreef: 04 apr 2021, 21:35 - Uitblijven van forum-leden op recatie van bijv. Golvas (veteraan|forum supporter) over levering van onderdelen.
Ook die reactie is niet uitgebleven. Als je niks leest betekent dit niet per definitie dat er niks gebeurt ;)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
jovdt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 625
Lid geworden op: 28 mei 2018, 14:48
Locatie: geraardsbergen

Stromeur schreef: 04 apr 2021, 21:41
Tim. schreef: 04 apr 2021, 21:35 - Uitblijven van forum-leden op recatie van bijv. Golvas (veteraan|forum supporter) over levering van onderdelen.
Ook die reactie is niet uitgebleven. Als je niks leest betekent dit niet per definitie dat er niks gebeurt ;)
Fijn dat jij daarvoor je nek uitsteekt....maar anders sta je er toch mooi....Zelf de dealer kan niet optornen tegen het amateuristisch vertoon van Stromer wat betreft onderdelenvoorziening.
ST 2 van 2018 ww Geraardsbergen -Dilbeek 32 km enkel. Wat spullen van Jeroen...
Edgecrusher
Veteraan
Veteraan
Berichten: 630
Lid geworden op: 20 okt 2019, 15:51

Als dat zo is zou een stukje feedback van de poster denk ik ook wel op zijn plaats zijn.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22823
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

jovdt schreef: 05 apr 2021, 10:17
Stromeur schreef: 04 apr 2021, 21:41
Tim. schreef: 04 apr 2021, 21:35 - Uitblijven van forum-leden op recatie van bijv. Golvas (veteraan|forum supporter) over levering van onderdelen.
Ook die reactie is niet uitgebleven. Als je niks leest betekent dit niet per definitie dat er niks gebeurt ;)
Fijn dat jij daarvoor je nek uitsteekt....maar anders sta je er toch mooi....Zelf de dealer kan niet optornen tegen het amateuristisch vertoon van Stromer wat betreft onderdelenvoorziening.
In dit geval lag de zaak precies andersom en Stromer had zich alleen kunnen verdedigen door zijn eigen dealer af te vallen. Nog een reden voor fabrikanten om zich niet te mengen in discussie/klachten op consumentenplatformen.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22823
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Discussie afgesplitst van het banner-topic.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie