Geduld is niet mijn ding

Stromend
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1711
Lid geworden op: 24 sep 2017, 16:41
Locatie: Dieren
Merk SP: Klever X-Commuter
Km-stand: 8200

Nu er 5 nachten van de 14 voorbij zijn wordt wachten tot de bestelde Stromer komt lastig.
Het troost wat om een babbeltje met de dealer te maken over bagagedragers maar het blijft moeizaam om geduld te houden. Zo liep ik vanmiddag wat tijd te doden in de Goossens Raceshop te Borculo. De eigenaar hielp met de bestelmogelijkheden van Santos onderdelen en toen zag ik me daar toch een mooi Brooks zadel!

Meteen verkocht en gekocht. Misschien volledig overbodig met het ST2S zadel in het verschiet.
Maar de Brooks C17 Cambium in antraciet grijs (speciaal vervaardigd voor Santos) moest ik hebben.

Oh wat heerlijk. Ik kan er weer even tegen. Op naar nacht 6. Morgen komt de BF en dan is het alweer nacht 7 :D
R&M Cruiser HS 6.000km,
Stromer ST2s 2017, ruim 23.000km,
Klever X Commuter 2019 va. 6-2020
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 23004
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Goed idee, om alvast je upgrades aan te schaffen, dat helpt enorm aan de voorpret en om je ongeduld wat onder controle te houden. Dat Brooks zadel is een geweldige aankoop. Er zit ook een Cambium op de nieuwe ST2 Ltd Raw, en dat is niet voor niets. Het Fizik zadel op de ST2 S is trouwens ook van uitstekende kwaliteit, kun je altijd nog verkopen, het is best een duur ding namelijk (of houden om je ST2 S weer in originele staat te brengen, mocht je hem ooit weer eens willen verkopen).

Sterkte met wachten, en ik ben heel erg benieuwd naar de foto's als het eindelijk zover is!
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Lomito

Veertien nachten... ach jong, da's niks... ik ken iemand die nog 218 nachtjes mag wachten op z'n nieuwe fiets. :mrgreen:

Maar ik heb een voorstel: je komt volgende week een dagje naar Herveld, dan huren we een ST2s voor je bij de dealer en dan gaan we samen een dagje op pad in de wijde omgeving. We slepen je hier doorheen! :az
Stromend
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1711
Lid geworden op: 24 sep 2017, 16:41
Locatie: Dieren
Merk SP: Klever X-Commuter
Km-stand: 8200

Dank voor jullie begrip. Aanlokkelijk voorstel Chris. Er moet ook nog een Shockstop komen en laten ze die nou net bij de dealer op voorraad hebben.

De Cambium sprong me in het oog door de RVS bevestigingsstangen. Man wat zijn de zadels van Brooks met prachtig vakmanschap gemaakt. Op de RAW komt volgens de plaatjes van de Proto een zadel met zwarte stangen.

Gisteren is m'n R&M verkocht en daarbij zijn "per ongeluk" de combipedalen blijven zitten.
Hè wat naar. Nou zag ik deze week toevallig hele mooie Crank Brothers voorbij komen :mrgreen:
R&M Cruiser HS 6.000km,
Stromer ST2s 2017, ruim 23.000km,
Klever X Commuter 2019 va. 6-2020
Lomito

Stromend schreef: 25 okt 2017, 06:52 Hè wat naar. Nou zag ik deze week toevallig hele mooie Crank Brothers voorbij komen :mrgreen:
:lol:
guus
Pro
Pro
Berichten: 64
Lid geworden op: 04 okt 2017, 19:23

Dan ga ik ook in de therapiegroep dan. Vorige week kreeg ik bericht van mijn dealer dat de Stromer in principe klaar is, maar..... de tenaamstelling en het kenteken waren nog niet binnen. Ik kon kiezen: de fiets alvast in ontvangst nemen en de rest later of wachten. Ik koos het laatste, omdat ik nu een leenfiets heb met kenteken en al. Ik had geen zin in gezeur met een Stromer zonder kenteken als ik er nu eentje te leen heb die gewoon op kenteken staat.

De keerzijde is dus dat ik nu moet wachten...
Gebruikersavatar
marco-hlv
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 427
Lid geworden op: 27 sep 2017, 15:30
Locatie: Hooglanderveen
Merk SP: Stromer ST2 Belt Royal Blue
Km-stand: 50.063

Ik hoop de therapiegroep over te slaan. Mijn bestelde Stromer wordt in principe vrijdag geleverd. Maar (volgens mij) staat deze nog niet op naam ... (as I type: de bevestiging dat hij vrijdag geleverd wordt overigens ... :cool2: :d3: )

Bij deze schrijf ik me dus definitief uit voor het groepje.
Jullie veel succes en sterkte.
Stromer ST1X 10-2017 / 07-2023 45.300km
Stromer ST2 belt 07/2023 / ... 4.700km Royal Blue
Dagelijks Hooglanderveen - Veenendaal (31 km) en terug :)
Stromend
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1711
Lid geworden op: 24 sep 2017, 16:41
Locatie: Dieren
Merk SP: Klever X-Commuter
Km-stand: 8200

Dank voor je support Marco. Doet goed.

Stromer ze vanaf overmorgen.

Aan lotgenoten moet ik opbiechten vanmiddag verschillende carbondelen te hebben bewonderd :oops:
R&M Cruiser HS 6.000km,
Stromer ST2s 2017, ruim 23.000km,
Klever X Commuter 2019 va. 6-2020
Lomito

Wel zo eerlijk dat je het toegeeft, maar :shock: :shock: je bent wel hopeloos verloren jongen!
Gebruikersavatar
Zebbernaut
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 770
Lid geworden op: 04 okt 2017, 19:15
Locatie: Mechelen (België)
Merk SP: Stromer ST2
Km-stand: 20000

Heb ik gelukt gehad, ik had de mijne op 6 dagen na bestelling :cool2:


Maar zelfs die 6 dagen waren lang :mrgreen:
Plaats reactie