Stromer ST5 voor 300-500 dollar!

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22818
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Jan-Willem Wisselink schreef: 16 jun 2021, 21:20 Bestaat de advertentie nog? Als ik zoek vind ik niets meer.. wellicht dat Stromer er wind van heeft gekregen en actie heeft ondernomen?
Stromer heeft er zeker wind van gekregen, want die heb ik naar ze toe geblazen ;)

Maar Stromer verwacht, net als ik trouwens, dat ze hier bar weinig tegen kunnen doen. En het houdt ons niet tegen om over te gaan tot aanschaf, nodigen we Stromer zelf ook uit bij de uitpak-en-test meeting. Ik weet zeker dat ze dat leuk vinden.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
mrstrom

Stromeur schreef: 17 jun 2021, 09:42
Jan-Willem Wisselink schreef: 16 jun 2021, 21:20 Bestaat de advertentie nog? Als ik zoek vind ik niets meer.. wellicht dat Stromer er wind van heeft gekregen en actie heeft ondernomen?
Stromer heeft er zeker wind van gekregen, want die heb ik naar ze toe geblazen ;)

Maar Stromer verwacht, net als ik trouwens, dat ze hier bar weinig tegen kunnen doen. En het houdt ons niet tegen om over te gaan tot aanschaf, nodigen we Stromer zelf ook uit bij de uitpak-en-test meeting. Ik weet zeker dat ze dat leuk vinden.
Als ze ook 25euro lappen zijn ze welkom! :D
MarkSpartaan
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 92
Lid geworden op: 12 apr 2021, 19:02
Locatie: Dordrecht
Merk SP: Klever X Alpha 45
Km-stand: 1600

Ik doe ook mee voor 25 euro.Voor 300 a 500 euro koop je nog geen fatsoenlijke discount supermarkt fiets.Dat wil ik dus wel eens zien.

PS zorg ervoor dat er onder de incoterm ddp geleverd wordt.Dan weet je zeker dat je bij het inklaren en uitklaren geen partij bent en dus ook niet voor kosten kan worden aangeslagen.
Sparta E-Speed M9B Sept. 2017 , Klever X Speed Pinion Alpha April 2021
Nothing behind me, everything ahead of me, as is ever so on the road.
Jack Kerouac, On the Road
Plaats reactie