Het grote ongevallen topic

Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

:ak

Da's inderdaad zwaar K. Sterkte met je herstel, ik hoop dat het enigszins spoedig gaat!
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Ik denk dat ik jouw ongeval zag passeren op HBVL, nu ik je relaas lees leg ik de link. :ai

Niet te vermijden en toch waren leed en schade minder geweest als (ook hier) de andere partij had gedaan wat ie moest doen, denk dat meerdere SP rijders dit herkennen ... spoedig herstel en vlotte afhandeling van de paperassen gewenst Free2be ! :ay
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Dank. voor jullie medeleven. Alles beschouwd kon het nog veel erger geweest zijn..Het heeft inderdaad in korte termen in HBVL gestaan..
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
Bicarbonaat

Spoedig herstel

Wat is hbvl?
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Peerke1960
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Ukraine
Berichten: 1590
Lid geworden op: 12 aug 2019, 11:18
Locatie: Nijmegen
Merk SP: ST3P, C1.12, M99, knipperlicht
Km-stand: 10001

Potverdorie, knap vervelend. Beterschap en ik hoop dat dit ook niet je vakantie door de war gooit. ( of andere zaken)
Met vriendelijke groeten, Peter
Mangs a'k op de fietse fietse, deank ik wa es..... ( Herman Finkers)
Reinout-ST3
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 863
Lid geworden op: 18 jun 2017, 09:49
Locatie: Elst (Gld)
Merk SP: ST3 C1.12
Km-stand: 60.000

Sterkte met je herstel; da's een ferme klap geweest.
Dat je rij-ijzer er schijnbaar nog enigszins fatsoenlijk is uitgekomen laat alleen maar zien dat het meest kwetsbare component van een SP de berijder is.......

Nogmaals: voorspoedig herstel !

Grtz, Reinout
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

HBVL = Krant, Het Belang Van Limburg. De zwakke menselijke schakel, het over de kop gaan, was er teveel aan.. Nog maar een bewijs, hoe meer veiligheidsvoorzieningen er op auto's aanwezig zijn, hoe slapper de aandacht van de bestuurder wordt. Het meest vervelende en pijnlijke zijn de gebroken ribben..

De fiets heeft over het algemeen schaafwonden, het zal wel een robbertje verzekering worstelen worden. Ik neem geen genoegen met oplapwerk, ben altijd heel zuinig omgesprongen met m'n fiets, dat ik nu de krassen er niet ga bij nemen.
IMG_2011.jpg
IMG_2011.jpg (847.18 KiB) 1197 keer bekeken
IMG_2014.jpg
IMG_2014.jpg (877.82 KiB) 1197 keer bekeken
IMG_2009.jpg
IMG_2009.jpg (1.11 MiB) 1197 keer bekeken
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
Bicarbonaat

Peerke1960 schreef: 07 aug 2021, 21:52 Potverdorie, knap vervelend. Beterschap en ik hoop dat dit ook niet je vakantie door de war gooit. ( of andere zaken)
Met vriendelijke groeten, Peter
tja , een ongeval komt nooit gelegen infeite he :)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Free2be schreef: 08 aug 2021, 07:31 De fiets heeft over het algemeen schaafwonden, het zal wel een robbertje verzekering worstelen worden. Ik neem geen genoegen met oplapwerk, ben altijd heel zuinig omgesprongen met m'n fiets, dat ik nu de krassen er niet ga bij nemen.
Nieuwe remgrepen, nieuwe bel, nieuw stuur, nieuw stukje derailleurkabel achter. Dat zijn voor de verzekering de kosten niet.

De grote vraag is vooral wat er met de lakschade achteraan je frame gaat gebeuren.

Overigens vind ik de schade nog 'meevallen' gezien de enorme klap die je hebt gemaakt. Hopelijk vindt de FM niet alsnog een ontzet balhoofd, beschadigde voorvork, slag in wiel o.i.d.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie