Het grote ongevallen topic

Joker
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 399
Lid geworden op: 13 nov 2020, 18:52
Locatie: Gent
Merk SP: Stromer ST2 LE
Km-stand: 20000

Bedankt voor het medeleven.
Het verlicht de pijn. :mrgreen:
Bluuf me je fikn van me velo!
Stroomstoot
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 31
Lid geworden op: 30 apr 2021, 06:14
Locatie: Tessenderlo
Merk SP: Stromer

Na amper 3 weken kwam vandaag het plezier ook abrupt ten einde. Bij het uitrijden van een bocht alles moeten dichtgooien voor een automobilist die mij niet zag aankomen omdat de GPS interessanter is.. resultaat volledig klap op het bovenbeen dat nu zo stijf en hard is als steen en zowel auto als fietsspiegel eraf en schade aan het frame en pedaal dat tegen het frame geplooid staat.
Ohja en natuurlijk de auto ook carrosserie schade.
Nu maar dokter en afwachten.
Stromer ST2 Belt drive, 30 km enkel WW
Reinout-ST3
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 863
Lid geworden op: 18 jun 2017, 09:49
Locatie: Elst (Gld)
Merk SP: ST3 C1.12
Km-stand: 60.000

Goedenavond Stroomstoot,

balen zeg !

Was de verkeerssituatie daar zo onoverzichtelijk of was het ongeval simpelweg echt aan de "afwezige" automobilist te wijten ?

Ik lees omgeklapt pedaal en toch stiekem wel een behoorlijke mechanische klap. Doe jezelf een plezier en laat je Stromer echt door een Stromer-FM bekijken of je frame niet een optater heeft gekregen. Als je frame is verbogen en je wielen dus niet meer sporen is dat een heel ander prijskaartje dan een spiegel en pedaal.....
Succes met de verzekering.

Maar vooral succes met je eigen herstel.
Grtz, Reinout
Stroomstoot
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 31
Lid geworden op: 30 apr 2021, 06:14
Locatie: Tessenderlo
Merk SP: Stromer

Reinout-ST3 schreef: 02 jul 2021, 18:57 Goedenavond Stroomstoot,

balen zeg !

Was de verkeerssituatie daar zo onoverzichtelijk of was het ongeval simpelweg echt aan de "afwezige" automobilist te wijten ?

Ik lees omgeklapt pedaal en toch stiekem wel een behoorlijke mechanische klap. Doe jezelf een plezier en laat je Stromer echt door een Stromer-FM bekijken of je frame niet een optater heeft gekregen. Als je frame is verbogen en je wielen dus niet meer sporen is dat een heel ander prijskaartje dan een spiegel en pedaal.....
Succes met de verzekering.

Maar vooral succes met je eigen herstel.
Grtz, Reinout
De fiets is opgehaald door wegenhulp en overgebracht naar de fm waar ik hem gekocht heb. Gelukkig is dit ook via een leasing en is het een omnium verzekering.
Ja het is een bocht van helemaal 90graden dus kon deze ook niet aan een grote snelheid nemen maar de op de hoek staat ook een struikje wat beetje uitsteekt en dat allemaal met een bestuurder die niet oplet en niet remt heeft dit als resultaat. Nu maar wachten wat de foto's vertellen of er niets gebroken is.
Stromer ST2 Belt drive, 30 km enkel WW
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22830
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ach nee toch. Je zal morgen wel helemaal stijf en pijnlijk zijn. Heel veel beterschap gewenst en succes met de schade-afhandeling.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Peerke1960
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Ukraine
Berichten: 1590
Lid geworden op: 12 aug 2019, 11:18
Locatie: Nijmegen
Merk SP: ST3P, C1.12, M99, knipperlicht
Km-stand: 10001

Strontvervelend, beterschap!
Groet, Peter
Mangs a'k op de fietse fietse, deank ik wa es..... ( Herman Finkers)
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Spoedig herstel ! :ay
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Stroomstoot
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 31
Lid geworden op: 30 apr 2021, 06:14
Locatie: Tessenderlo
Merk SP: Stromer

Gelukkig niets gebroken, stijfheid zal wel verdwijnen naargelang de dagen vorderen alsook de zwellingen.
Nu maar hopen dat de fiets snel hersteld kan worden :D
Stromer ST2 Belt drive, 30 km enkel WW
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Woensdag, 0/08/2021, was het mijn beurt om dit forum onderdeel en een stukje in de krant, aan te vullen met een onprettige beleving.

Rijdend op het fietspad, landelijk dorpje, Een auto die evenwijdig met het fietspad stond, schoot. voor me in toen ik ter hoogte was van z'n achterkant..En er knal tegen, ik overkop en kennis gemaakt met het asfalt..Zonder adem omdat mijn ribben tegen m'n longen zaten..wat schaafwonden en ben blijven liggen op m'n rug totdat de ambulance er was.
Naar de de spoed en daar onder de scanner..4 ribben gebroken..1 gezwollen hand en spierpijn boven mijn knieën, waarschijnlijk heeft het stuur van de fiets hiervoor gezorgd.
3,5 Dagen kliniek en nu pijnstillers. De fiets is er redelijk goed vanaf gekomen, schrammen, stuur, spiegel, lamp, achterlicht, bel..De iPhone enkele stukjes uit de schermprotector en mijn horlogeglas naar de felistijnen. Kortom, een heel gedoe. Mijn snelheid zat rond de 35km/h. De automobilist verklaarde dat hij me niet gezien had..Helaas was ik niet meer in de mogelijkheid om de auto te ontwijken, mocht hij zijn pinker gebruikt hebben, had ik me wel kunnen inhouden, omdat ik zulke fratsen wel kan inschatten, dat ze zonder kijken de weg op vliegen. :aq
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22830
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ach nee toch... Dat is een heel zwaar ongeval geweest!

Heel, heel veel sterkte met je herstel en de schade-afhandeling.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie