Helemaal gelijk.
Richtingaanwijzers ?
Ik zou dan eerder zeggen dat het jammer is dat Ergon nog niet participeert op de (toekomstige) markt
Ook vindt ik het jammer als het op batterijen zou werken.....we hebben er al 1
2016: Kalkhoff Endeavour impulse 2.0 high speed, 2017: Stromer ST2, 2018: Bultaco Albero 4.5, 2018/2019: Stromer ST3LE, 2020: Fuell Flluid 1S, 2020: ST5 , 2023: ST7
- Marco69
- Veteraan | Forum Supporter
- Berichten: 394
- Lid geworden op: 05 jun 2020, 12:01
- Locatie: Abcoude
- Merk SP: ST2 LE
- Km-stand: 13.200
ik gebruik sinds een week de winglights en ik moet zeggen het is goed zichtbaar, van voren en achteren. De bediening is even wennen wat de beste en veiligste manier is. Wat ik merk dat het handiger is om het met 1 vinger te doen. Met mijn pink ging het niet zo als ik wilde en gebruik nu mijn wijsvingers. Je kan snel handelen en toch je stuur goed vast blijven houden. Wat ik wel doe is tijdig richting aangeven zodat je tijd genoeg hebt om te remmen en je stuur weer vasthebt als je remt. Op een rotonde lukt dat ook nog maar steek ook nog mijn hand voor als er een automobilist mij weer eens niet ziet. Ik heb een andere spiegel geplaatst, een mirage(erg prettig beeld vooral met de felle lampen van tegenwoordig), naast de snelheid controller.
- Bijlagen
-
- stromerst2le-winglights-voor.jpg (34.14 KiB) 1744 keer bekeken
-
- stromerst2le-winglights.jpg (53.43 KiB) 1744 keer bekeken
ST2 LE | Redshift Shockstop | SPD | W-W <-->15km
- Peerke1960
- Veteraan | Forum Supporter
- Berichten: 1599
- Lid geworden op: 12 aug 2019, 11:18
- Locatie: Nijmegen
- Merk SP: ST3P, C1.12, M99, knipperlicht
- Km-stand: 10001
Kijk, Marco, je bent me voor. Vandaag ook voor de eerste keer ermee gereden. In het donker prima licht. Overdag hooguit ondersteunend. Ik denk dat je wettelijk gezien ook je poot moet blijven uitsteken. Het lukt mij wel om met de pink het licht te bedienen. Kost wat oefening. Verder vind ik het mooie lampjes op het stuur. Stromer waardig
Ik heb gekozen voor de fixversie. Deze zitten niet magnetisch vast maar met een schroefdraad. Ze kunnen ook via usb opgeladen worden. Ik verwacht dat je hooguit 1 keer per maand of minder hoeft op te laden. Kosten zo rond de de 50 euries. De goedkopere ( 25/30 euro) hebben batterijen en niet de mogelijkheid om continue te branden.
Met vriendelijke groeten, Peter
Ik heb gekozen voor de fixversie. Deze zitten niet magnetisch vast maar met een schroefdraad. Ze kunnen ook via usb opgeladen worden. Ik verwacht dat je hooguit 1 keer per maand of minder hoeft op te laden. Kosten zo rond de de 50 euries. De goedkopere ( 25/30 euro) hebben batterijen en niet de mogelijkheid om continue te branden.
Met vriendelijke groeten, Peter
Mangs a'k op de fietse fietse, deank ik wa es..... ( Herman Finkers)
- Peerke1960
- Veteraan | Forum Supporter
- Berichten: 1599
- Lid geworden op: 12 aug 2019, 11:18
- Locatie: Nijmegen
- Merk SP: ST3P, C1.12, M99, knipperlicht
- Km-stand: 10001
Echter.......... ik hoef hiervoor geen Klever te kopen!
Grtz, Peter
Mangs a'k op de fietse fietse, deank ik wa es..... ( Herman Finkers)
- Peerke1960
- Veteraan | Forum Supporter
- Berichten: 1599
- Lid geworden op: 12 aug 2019, 11:18
- Locatie: Nijmegen
- Merk SP: ST3P, C1.12, M99, knipperlicht
- Km-stand: 10001
Ervaring wingslights na een klein half jaar:
Fijne toevoeging aan mijn fiets. In het donker zeer duidelijk. Geeft echt een gevoel van veiligheid, zeker op de weg. Het aan en uitzetten zou iets makkelijker kunnen. Het betreft een knop op het uiteinde van de winglights. Nu voel je net te weinig dat je de lichtjes aan en uit zet waardoor je soms niet weet of het licht aan of uit is. Hier schuilt het gevaar in dat je wordt afgeleid. Al een keer meegemaakt. Ik merkte net een moment later dat een auto voor mij in de ankers ging.
Groeten, Peter
Fijne toevoeging aan mijn fiets. In het donker zeer duidelijk. Geeft echt een gevoel van veiligheid, zeker op de weg. Het aan en uitzetten zou iets makkelijker kunnen. Het betreft een knop op het uiteinde van de winglights. Nu voel je net te weinig dat je de lichtjes aan en uit zet waardoor je soms niet weet of het licht aan of uit is. Hier schuilt het gevaar in dat je wordt afgeleid. Al een keer meegemaakt. Ik merkte net een moment later dat een auto voor mij in de ankers ging.
Groeten, Peter
Mangs a'k op de fietse fietse, deank ik wa es..... ( Herman Finkers)