Wie rijdt er met platen?

Gebruikersavatar
Commuterplus
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 73
Lid geworden op: 06 jun 2020, 09:04
Locatie: AMERSFOORT

Wie rijdt zonder platen? Dat is nl max. dom want jouw verzekering keert je niet uit. Kap toch met die domme actie.
Je rijdt in jouw auto toch ook niet zonder kenteken? ( tenzij het Taghi is)
St1 met verende voorvork. Helm: Cortiva Smart Ride. Ortlieb reflecterende tassen. Samen Gezond app. Navigatie met google maps. goud accu en paarse accu. Start op vliegveld Soesterberg
vincent1981
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 74
Lid geworden op: 22 nov 2019, 07:57

Ik denk dat inmiddels iedereen wel met een plaat rondrijdt op zijn speed pedelec. Als het niet achterop de fiets is, dan is het wel voor het hoofd.
JDNY
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 139
Lid geworden op: 31 jan 2021, 18:20
Locatie: Leuven
Merk SP: Stromer ST5

propje schreef: 30 jun 2020, 20:03 Nee ik ga m.n eigen weg.
En ik wor niet gereanimeerd.
Welkom op aarde. Hier lopen bijna 8 miljard gelijkaardige wezens rond. Maar dat zal je zelf ook wel merken. Als we ergens mee kunnen helpen zoals, ik zeg maar iets, sociale omgang en zo, wees niet benauwd om te vragen.
JDNY
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 139
Lid geworden op: 31 jan 2021, 18:20
Locatie: Leuven
Merk SP: Stromer ST5

Roofless schreef: 22 mar 2021, 23:01 De nieuwe e-bike is haast niet te onderscheiden van SP door hun accu in het frame.
Behalve Stromer door het kenmerkende U-dagrijlicht. Vind ik wel een voordeel dat de wakkere medeweggebruiker sneller ziet dat het om een speedelec gaat.
Gebruikersavatar
Max Cady
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 241
Lid geworden op: 21 feb 2020, 20:04
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST1LE
Km-stand: 9600

JDNY schreef: 26 mar 2021, 09:20
Roofless schreef: 22 mar 2021, 23:01 De nieuwe e-bike is haast niet te onderscheiden van SP door hun accu in het frame.
Behalve Stromer door het kenmerkende U-dagrijlicht. Vind ik wel een voordeel dat de wakkere medeweggebruiker sneller ziet dat het om een speedelec gaat.
Dan kunnen ze zich nog knap vergissen als ik eraan kom op mijn St1 zonder "U"-verlichting .. :lol:
St1 DarkGrey (2020) 938wh (WW 2 x 28km) – Brooks C17 Cambium Copper – Ergon GP1 – Wellgo B233 – Pirelli Cycle-e – Ortlieb Atrack Core – Lazer Anverz NTA
JDNY
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 139
Lid geworden op: 31 jan 2021, 18:20
Locatie: Leuven
Merk SP: Stromer ST5

Inderdaad, maar de modellen die het wel hebben zijn dan toch herkenbaar.
Gebruikersavatar
Max Cady
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 241
Lid geworden op: 21 feb 2020, 20:04
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST1LE
Km-stand: 9600

Daar heb je dan ook weer gelijk in.
St1 DarkGrey (2020) 938wh (WW 2 x 28km) – Brooks C17 Cambium Copper – Ergon GP1 – Wellgo B233 – Pirelli Cycle-e – Ortlieb Atrack Core – Lazer Anverz NTA
Gebruikersavatar
Polling
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 606
Lid geworden op: 05 okt 2017, 16:32
Locatie: Oudheusden (NB) (NL)

JDNY schreef: 26 mar 2021, 09:52 Inderdaad, maar de modellen die het wel hebben zijn dan toch herkenbaar.
Hoeveel van de niet fietsende weggebuiker herkent een Stromer denk je? Vergis je niet door de berichten binnen je eigen ‘bubbel’...
Peter Polling
motorloze Gaastra 4.14 voor recreatie en vakanties;
Bulls Lacuba E45 (Brose middenmotor) voor WW-verkeer
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Da's waar er zijn ook veel mensen die uit interesse of liefhebberij vragen stellen/in de winkel aan het oriënteren zijn, op instemming van het Kremlin (moeders de vrouw) "wachten" vooral als je met de fiets aan de hand door voetgangers gebieden loopt zie je vaak scheve koppen. Heel langzaam wordt het normaal.
Dit fenomeen had ik vooral met VM's
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

JDNY schreef: 26 mar 2021, 09:20
Roofless schreef: 22 mar 2021, 23:01 De nieuwe e-bike is haast niet te onderscheiden van SP door hun accu in het frame.
Behalve Stromer door het kenmerkende U-dagrijlicht. Vind ik wel een voordeel dat de wakkere medeweggebruiker sneller ziet dat het om een speedelec gaat.
Alleen al de Supernova M99Pro met drl erin scheelt al enorm qua zichtbaarheid. Bestuurders zie je veel meer "kijken" :ck:
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
Plaats reactie