Usb aansluitpunt verleggen?

Plaats reactie
OlivierVK
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 40
Lid geworden op: 24 apr 2021, 09:58
Locatie: Ninove
Merk SP: Stromer
Km-stand: 1510

Hallo,

Ik ben dankzij dit forum al veel te wetengekomen, waarvoor dank.

Nu, ik wens een gopro op mijn toekomstige fiets te voorzien (st5)

Is er een forumlid dat weet of je de usb aansluiting kan ‘aftakken ;
Bvb via stuurpen waar alles samenkomt?
Lijkt mij praktischer? Wat doe je anders met de usb kabel?

Plus dan kan de aansluiting vooraan dicht blijven…

Iemand tips?
Stromer ST5 - 2020/04 - Kinect :ba
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22832
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

De USB aansluiting in je DRL is 'gewoon' een USB touwtje dat onderaan in je OMNI C display uit komt. Dat gaat rechtstreeks via het frame, niet langs de bekabeling onderaan je stuur.

OMNI C display eruit halen, USB connector los halen, eigen USB kabeltje met haakse stekker inpluggen (anders past-ie niet in het frame) en het kabeltje je Stromer uit laten komen waar jij wil.

Foto's van hoe de boel in elkaar zit, inclusief tips voor het verwijderen van de OMNI display en een aansluitschema, vind je hier:

viewtopic.php?f=8&t=1453


Als je ST5 nog in garantie zit, zou ik dit in overleg met je FM (laten) doen.

NB: Het enige wat ik even niet zeker meer weet, is of de DRL zelf ook via USB wordt gevoed. In dat geval zul je een splittertje moeten gebruiken.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
OlivierVK
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 40
Lid geworden op: 24 apr 2021, 09:58
Locatie: Ninove
Merk SP: Stromer
Km-stand: 1510

Dank! Is heel duidelijk!

Stromeur schreef: 24 jul 2021, 23:17 De USB aansluiting in je DRL is 'gewoon' een USB touwtje dat onderaan in je OMNI C display uit komt. Dat gaat rechtstreeks via het frame, niet langs de bekabeling onderaan je stuur.

OMNI C display eruit halen, USB connector los halen, eigen USB kabeltje met haakse stekker inpluggen (anders past-ie niet in het frame) en het kabeltje je Stromer uit laten komen waar jij wil.

Foto's van hoe de boel in elkaar zit, inclusief tips voor het verwijderen van de OMNI display en een aansluitschema, vind je hier:

viewtopic.php?f=8&t=1453


Als je ST5 nog in garantie zit, zou ik dit in overleg met je FM (laten) doen.

NB: Het enige wat ik even niet zeker meer weet, is of de DRL zelf ook via USB wordt gevoed. In dat geval zul je een splittertje moeten gebruiken.
Stromer ST5 - 2020/04 - Kinect :ba
Plaats reactie