Batterij klep staat in het midden een beetje bol

Gebruikersavatar
Stromerfred
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 1748
Lid geworden op: 17 jul 2018, 13:14
Locatie: Haarlem
Merk SP: ST7
Km-stand: 4600

Stromeur schreef: 01 sep 2021, 22:05
3mm zou ik trouwens niet mega van onder de indruk zijn, maar dat is persoonlijk. Ik denk ook dat hier oplossingen voor zijn, als de FM een beetje zijn best wil doen.
3mm valt toch mee? Bij mij wijkt dat volgens mij ook zoiets.
Stromer ST1x oranje 2017 (QicQ)
Stromer ST2 zwart 2018 (Juizz)
Stromer ST7, solid gold 2023, verende voorvork, bodyfloat en winglights (Vietz)

Haarlem-Amstelveen 22,5km enkele reis
StromerMoose
Pro | Forum Supporter
Pro | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 77
Lid geworden op: 24 okt 2018, 12:40
Locatie: Boven Rotterdam
Merk SP: Stromer ST3

Stromeur schreef: 01 sep 2021, 22:05 De batterijdeur is natúúrlijk geen slijtageonderdeel. :bu: uiteraard niet, gekker moet het niet worden

Zegt jouw FM dat? Of heeft Stromer dit aangevoerd als reden voor de afwijzing van de garantieclaim?
FM, geen reden gehoord voor de afwijzing

3mm zou ik trouwens niet mega van onder de indruk zijn, maar dat is persoonlijk. Ik denk ook dat hier oplossingen voor zijn, als de FM een beetje zijn best wil doen.
Tja, mijn klep wijkt meer dan ik op de foto's hier voorbij zie komen. Staat hier ook een ST2 met een strakke klep. Het kan dus wel gewoon
Stromer ST3 LE
Hedieke
Runner-up
Runner-up
Belgium
Berichten: 14
Lid geworden op: 06 aug 2021, 17:20
Locatie: Aarschot
Merk SP: Stromer st3
Km-stand: 700

Na tweede kromme zwarte plaat en kromme batteryklep op mijn ST3 is hij vandaag de laatste 20 km van een fietstocht zelf beginnen rijden, ondersteuning zonder te trappen.Morgen weer naar de FM.Wat een rommel en dat voor de Zwitsers.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22825
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Trapsensor gekalibreerd en gecontroleerd of het achterwiel op het juiste moment is aangedraaid?
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Hedieke
Runner-up
Runner-up
Belgium
Berichten: 14
Lid geworden op: 06 aug 2021, 17:20
Locatie: Aarschot
Merk SP: Stromer st3
Km-stand: 700

Sensor blijkt stuk te zijn FM gaat nieuwe plaatsen ,een nieuw model.De zwarte plaat onderaan die krom trekt zou volgens de FM 3 jaar gelden iets aan gedaan worden door stromer maar blijkt nog steeds dezelfde te zijn,FM denkt dat het voor stromer goedkoper is deze onder garantie te vervangen dan een nieuwe te ontwikkelen.
Hedieke
Runner-up
Runner-up
Belgium
Berichten: 14
Lid geworden op: 06 aug 2021, 17:20
Locatie: Aarschot
Merk SP: Stromer st3
Km-stand: 700

Nadat de sensor is vervangen heb ik de indruk dat de fiets stroever rijd en dat tijdens het rijden de fiets met schokjes afremd.Net of men even aan de elektrische rem komt.
Hedieke
Runner-up
Runner-up
Belgium
Berichten: 14
Lid geworden op: 06 aug 2021, 17:20
Locatie: Aarschot
Merk SP: Stromer st3
Km-stand: 700

Zwarte plaat onderaan is opnieuw krom,na een 40 tal km.Begrijp het niet voelt tijdens de rit helemaal niet warm aan,hoe kan die dan zo snel kromtrekken?
Jins
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1592
Lid geworden op: 12 mar 2019, 08:22
Merk SP: X-speed
Km-stand: 15000

Hedieke schreef: 04 okt 2021, 19:23 Nadat de sensor is vervangen heb ik de indruk dat de fiets stroever rijd en dat tijdens het rijden de fiets met schokjes afremd.Net of men even aan de elektrische rem komt.
Schokjes zou ik wijten aan het feit dat de sensor en/of elektronica te gevoelig is en/of te snel reageert. Maw dat de ondersteuning direct reageert ifv de kracht op de ketting (die niet constant is). Dus niet remmen maar telkens minder/niet ondersteunen gevolgd door veel ondersteuning en dat 2x per omw van de trapas.
Hedieke
Runner-up
Runner-up
Belgium
Berichten: 14
Lid geworden op: 06 aug 2021, 17:20
Locatie: Aarschot
Merk SP: Stromer st3
Km-stand: 700

Zwarte plaat onderaan mijn st3 staat opnieuw bol.Dit voor de 4e keer.Kan onmogelijk door de warmte zijn zoals FM beweert.Ben na laatse vervanging mijn fiets met auto bij FM gaan afhalen thuis batterij eruit gehaald om op te laden en deze is er niet meer in geweest.Er is niet meer met de fiets gereden en toch staat de zwarte plaat bol.Dus trekt deze gewoon krom van de vochtigheid of wat dan ook.
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Benieuwd naar je FM zijn visie.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Plaats reactie