Nu ben ik niet een fanaat die het op wilt nemen voor Stromer, maar er bestaat ook zoiets als pech.
Dat je die batterijklep tot 4maal toe moet vervangen is gewoon jammer, hoewel ik denk dat dat toch echt in het ontwerp zit. Ik zie het bijna bij elke Stromer (niet in erge maten hoor, bij de mijne is het bijvoorbeeld heeeel minimaal) - maar bij de ST2 LE demo die ik meekreeg (riemfiets, reed overigens heerlijk) - was het veel erger. Maar ja, die had ook aanzienlijk meer mishandeling gehad...
Ik hoop in elk geval dat je wel een behulpzame dealer hebt... Zelf ga ik naar Vietz (ik heb niet het idee dat de Vlamingen onder ons een dealer hebben die het zo vriendelijk afhandelt als hen), maar die plaats zou ik alleen maar aan kunnen raden..
De eerste keer dat ik er kwam stonden mn spaken aan de linkerkant van mn achterwiel los, Nelis hing m'n ST2 even op, heeft ze al pratend met mij binnen 5 minuten gespannen en nu 10000km later gaat het nog steeds als een trein! Klasse