Connectiviteit Stromer st3

Plaats reactie
Jurgen B
Rookie
Rookie
Belgium
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 nov 2021, 16:30
Locatie: Meetjesland
Merk SP: Stromer ST3
Km-stand: 0

Zijn er nog mensen die problemen hebben met de connectie tussen de Stromer en de app ? Heb meer geen connectie dan wel . Stromer is niet te vinden is de melding … alle suggesties zijn welkom
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik kon geen contact maken tussen de app en mijn Stromer in de fietsenkelder van mijn werk en in mijn achtertuin, omdat ik daar geen mobiel bereik heb. Binnenshuis ook niet meestal.

Kan het daar bij jou aan liggen? (Geen bereik.) Bereik icoontje staat in je OMNI display.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Jurgen B
Rookie
Rookie
Belgium
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 nov 2021, 16:30
Locatie: Meetjesland
Merk SP: Stromer ST3
Km-stand: 0

3G teken is opgelicht en 2 blokjes . Is dat te weinig ?
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Nee zou genoeg moeten zijn. Ik had als het mis ging één blokje of zelfs geen. Maar echt dik bereik heb je dan niet nee.

Het is een beetje suf en voor de hand liggend, maar bij mij hielp vaak de app afsluiten (niet weg of dicht klikken maar écht helemaal afsluiten) en opnieuw opstarten. Of anders de app verwijderen en opnieuw installeren.

En anders toch eens controleren of verbinden wel altijd lukt op plaatsen waar je beter bereik hebt? Want dan zit het 'm dus wel daarin.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie