Het grote fiets ik er door of niet topic

Golvas

FreddyH schreef: 30 mei 2018, 16:29 Goeie vraag, ik zou zeggen: stel hem eens aan Stromer.
Als actief lid van deze community denk ik dat jij op voorhand al zou moeten weten dat de kans op antwoord van Stromer zo goed als NIHIL is ... :)
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Eerlijk gezegd: nee, dat weet ik niet. Reden is heel simpel: ik zie regelmatig suggesties van Sylvia dat Stromer open zou staan voor vragen, maar verder besteed ik er bijzonder weinig aandacht aan omdat het voor mij niet relevant is...
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Buzze
Expert
Expert
Berichten: 266
Lid geworden op: 20 dec 2017, 13:16
Locatie: Antwerpen - Noorderkempen

Misschien met een goeie snorkel zoals hier? In de 4x4 werkt dat ook! Aan het werk, Jroen!
Scheldelaan-Stromer
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Da's nog eens waterkoeling :lol:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Stromend
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1707
Lid geworden op: 24 sep 2017, 16:41
Locatie: Dieren
Merk SP: Klever X-Commuter
Km-stand: 8200

Vandaag het regenpak maar in de tas mee. Kleine kans om droog naar huis te stromeren. Spatlaptest :bp:
R&M Cruiser HS 6.000km,
Stromer ST2s 2017, ruim 23.000km,
Klever X Commuter 2019 va. 6-2020
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Ik heb alleen mijn overschoenen mee, verder gewoon in de korte koerskleding naar huis zwemmen... ehh... fietsen :D
Moet thuis toch douchen, dus nat worden is geen issue. Alleen mijn schoenen drogen nogal langzaam en ik heb maar 1 paar SPD-SL schoenen...
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
rvaneijk
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 560
Lid geworden op: 10 sep 2017, 10:41
Locatie: Rotterdam

Een snorkel en duikbril misstaan deze week niet. Zie http://stromerforum.nl/viewtopic.php?f= ... 370#p24114 voor mijn ervaring en rapport.
Gebruikersavatar
marco-hlv
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 426
Lid geworden op: 27 sep 2017, 15:30
Locatie: Hooglanderveen
Merk SP: Stromer ST2 Belt Royal Blue
Km-stand: 50.063

Vandaag ihkv #fietsnaarjewerkdag een dagje 'echt' fietsen en dus met de racefiets. Mooi tussen alle buien door. Het is hier (Utrecht-N) nu prima. Morgen weer Stromeren en dan mag het item "stevige buien en onweer" wel weer een keertje voorbij zijn.
Stromer ST1X 10-2017 / 07-2023 45.300km
Stromer ST2 belt 07/2023 / ... 4.700km Royal Blue
Dagelijks Hooglanderveen - Veenendaal (31 km) en terug :)
Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

De laatste paar dagen heb ik op delen van mijn dagelijkse route last van een stevige zijwind. Zoals eerder al hier op dit forum gemeld, is flinke zijwind erg vervelend. De Stromer lijkt er (misschien we juist vanwege de hogere snelheid die je er meer rijdt) behoorlijk last van te hebben. In combinatie met de onvoorspelbaarheid van die zijwind en de toch wel smalle fietspaden, maakt het Stromeren bij harde zijwind een "bijzondere ervaring" (laat ik het maar zo omschrijven). Harde windmee of windtegen vind ik veel minder storend. Bij harde zijwind ben ik genoodzaakt om snelheid terug te nemen. De natte herfstbladeren die op het fietspad liggen maken het er allemaal niet veiliger op.
Witte ST3 van maart 2019
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Vooral voor de klappen bij de boerderijen moet je oppassen verder valt het wel mee, kwam gisteravond niet boven de 38 tegenwind :ck:
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
Plaats reactie