Park Spoor Noord Antwerpen verboden voor speed pedelecs

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Nope, dan gaan ze met z'n allen bij de badmeester klagen dat ik in "hun" baan zwem en ook (jahawel, is gebeurd!) dat ik ze nat spetter. Precies wat De Fietsersbond hier doet richting de overheid.

Overigens heb je in die zin wel gelijk qua vlinderslag, dat er eens een Griek in de spetterbak terecht kwam die met drie vlinderslagen aan de overkant was (25m bad). Die ploegde werkelijk de voegen tussen de tegeltjes vandaan. Praatje mee gemaakt, jongen bleek in de Griekse nationale selectie te zitten. Toen gingen ze opzij, maar ik dus ook :mrgreen:

Toen ik nog in Utrecht woonde, zwom ik meermaals per week in een 50m wedstrijdbad. Daar was het wel goed geregeld: twee banen afgezet. Eentje voor de hele snelle sporters, één voor de serieuze doorzwemmers en de rest van het bad voor de rest om lekker wat aan te klooien en te kwebbelen. En dit werd gehandhaafd.

Als we toch eens fietspaden zouden krijgen voor snel en langzaam verkeer :ck:
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
MichelJ
Pro
Pro
Berichten: 38
Lid geworden op: 20 mei 2018, 21:53
Locatie: Antwerpen

Perfect begrijpbaar dat ze strenger optreden. De voetgangerstunnel is het volgende waar ze waarschijnlijk gaan verbieden als ze zich niet aanpassen.
Op dit ogenblik doe ik nog shiften, dus ik rij waarschijnlijk niet eens op de drukste momenten en wat ik zie aan onaangepast snel rijden.....
Plaats reactie