Stromer-ontmoetingen in het wild

Reinout-ST3
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 863
Lid geworden op: 18 jun 2017, 09:49
Locatie: Elst (Gld)
Merk SP: ST3 C1.12
Km-stand: 60.000

Stromeur,

ik snap hoe je je voelt.
Afgelopen week kwam ik Calimero tegen in Herveld (Lomito bleek ook daar te zijn maar die was vermomd/onvindbaar in een auto.....). We hadden op het forum een mini-contactje gehad over een klittenbandje rond het accuvak.
Ter plaatse kon ik er 1 uit m'n fietstas toveren; Calimero helemaal blij. En ik kende hem alleen maar van het forum; nog nooit in levende lijve ontmoet.
Dat soort overspontane ontmoetingen zijn geweldig !

Ik hoop dat je snel niet meer Remi ("alleen op de wereld") voelt in het noorden van ons land.

Succes !
Reinout
Lomito

Met een SF-toertocht langs de Friese meren is dat probleempje voor ééns en altijd de wereld uit. :bi
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22832
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Daar gaat het ook zeker nog een keer van komen, of een stukje van de 11-steden route. Mooie routes genoeg hier.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Lomito

Vanmiddag uitgebreid met Reinout ST1x lopen keuvelen over alle modificaties die komende dagen/week gaan plaatsvinden aan onze fietsen. Ik heb hem ook kunnen verleiden om een rondje op mijn fiets te maken... ik weet niet of ik daar goed aan gedaan heb, slechts 5 Nm méér bleek ook voor Reinout een openbaring. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22832
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ja, dat gevoel ken ik sinds mijn ST2 S proefrit. Wát een bike :ba , maar dat wist jij natuurlijk al.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Lomito

Elke dag Stromeur... als ik de eerste aanzet maak vliegt de fiets zowat onder mij vandaan. Nu mijn conditie beter is rij ik vaker in stand 2 maar als het even tegenzit qua wind of helling vlucht ik graag naar stand 3 die mij overal doorheen duwt.
Reinout-ST3
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 863
Lid geworden op: 18 jun 2017, 09:49
Locatie: Elst (Gld)
Merk SP: ST3 C1.12
Km-stand: 60.000

Goedemorgen Lomito,

eerlijk is eerlijk: die 5 Nm verschil VOEL je. Had ik niet gedacht; dank dat ik even op jouw St2s mocht.....
Dat neemt niet weg dat ik echt tevreden ben met mijn St1X. Ik denk dat Stromer daar een prijstechnisch heel slim en fraai product heeft neergezet want de St2s is gewoon een stuk duurder.
Nou is Stromer van huis uit al niet een van de goedkoopste maar om alles maar in perspectief te zien moet je maar eens naar Trefecta kijken ( https://www.trefectamobility.com/ ) . Een mooi Nederlands product maar wel aan de "foute" zijde van € 20.000..........

Laat ik maar eens eerst mijn St1x oprijden........en daar denk ik heerlijk lang over te gaan doen.

Nogmaals dank voor de testrit.
Reinout
Lomito

Met de snelheid waarmee jij jouw Stromer herdefinieert kan er geen sprake zijn van "oprijden", ik denk dat jij op een dag besluit dat je beter verdient gezien de kilometers die je wekelijks maakt. Maar je moet het zo zien: in maart 2018 zit ik waarschijnlijk op een ST3 en dan rijdt iemand anders op een ST2s... ;)
Awv
Veteraan
Veteraan
Berichten: 420
Lid geworden op: 03 jul 2017, 09:03

Stromeur schreef: 11 jul 2017, 11:45 Daar gaat het ook zeker nog een keer van komen, of een stukje van de 11-steden route. Mooie routes genoeg hier.
Hoezo 'een stukje'? Opladen tijdens de lunch...standje 2...laatste stukje blauwe accu's voorop :dwarf:

Of eerst bescheiden starten met rondje Lauwersmeer...ook leuk
Een witte ST1x:hy: met BF als enige uitspatting. ...oh ja...en een spatlapje :geek: & nep spurcycle, ..&conti top contact winter bandjes, &ali spaakreflectoren, &ultegra 8000R cassette 11-28, 34km enkele reis.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22832
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Awv schreef: 14 jul 2017, 08:38 laatste stukje blauwe accu's voorop :dwarf:
Dat is een goeie ja! :bp:
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie