Klever X-Speed PINION Alpha

Karine
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 335
Lid geworden op: 25 apr 2018, 00:10
Locatie: Geel/Antwerp
Merk SP: Klever X-Speed 1200Wh
Km-stand: 10500

Ik zit met een leasingfiets die sowieso elk jaar nieuwe tandwielen, ketting, remblokken enz krijgt. Dus mijn FM gun ik elk jaar wel iets.
Het gaat mij meer om de last, je staat eens thuis met een lekke band en dan moet je de fiets bij de FM krijgen enz. Krijg ik onderweg een lekke band wordt de fiets ook sowieso gratis naar de FM gedepanneerd.
Gebruikersavatar
Flyy
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Germany
Berichten: 486
Lid geworden op: 22 jun 2020, 20:55
Locatie: Paderborn
Merk SP: Klever B-Speed / Grace easy IG
Km-stand: 25052

bonzo61 schreef: 11 aug 2021, 22:32 Net zo goed als ik de bakker z'n werk niet overneem door thuis te gaan bakken, neem ik ook het werk van de fietsenmaker niet over... :av

Der Mann kommt nach Hause und seine Frau nimmt ihn im Empfang mit den Worten, "Schatz im Treppenhaus ist das Licht kaputt, kannst du das reparieren?" "Nein, ich bin kein Elektriker."
Am nächsten Tag empfängt sagt sie ihm, "heute ist der Rasenmäher defekt."
"Solche Dinge zu reparieren ist nicht mein Beruf."

Ein Tag später sagt sie ihm, "Im Bad haben wir kein Wasser."
"Ich mache das nicht. Ich bin LKW-Fahrer und fahre morgen auf Tour und komme erst am Samstag wieder zurück."

Er kommt nach Hause und sieht das der Rasen gemäht ist. Im Treppenhaus funktioniert das Licht auch wieder. Auch duschen konnte er wieder. Er freut sich das alles wieder funktioniert.

"Schatz, schön dass du alles repariert hast."
"Das war ich nicht, der freundliche Nachbar hat es gemacht."
"Was wollte er dafür?"
"Mit mir schlafen oder ich solle ein Kuchen für ihn backen.“
"Welchen Kuchen hast Du gebacken?"
"Ich bin kein Bäcker.”



De man komt thuis en zijn vrouw begroet hem met: "Schat, het licht in het trappenhuis is kapot, kun je het maken?" "Nee, ik ben geen elektricien."
De volgende dag ontvangt ze hem en zegt, "vandaag is de grasmaaier kapot."
"Zulke dingen oplossen is niet mijn werk."

Een dag later vertelt ze hem, "We hebben geen water in de badkamer."
"Dat doe ik niet. Ik ben een vrachtwagenchauffeur en ik ga morgen op tournee en ik ben pas zaterdag terug."

Hij komt thuis en ziet dat het gras gemaaid is. De lichten in het trappenhuis werken weer. Hij kon ook weer douchen. Hij is blij dat alles weer werkt.

"Schat, ik ben blij dat je alles gemaakt hebt."
"Ik was het niet, de vriendelijke buurman heeft het gedaan."
"Wat wilde hij ervoor hebben?"
"Om met mij te slapen of om een taart voor hem te bakken."
"Welke taart heb je gebakken?"
"Ik ben geen bakker."

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

bonzo61 schreef: 11 aug 2021, 22:32 Net zo goed als ik de bakker z'n werk niet overneem door thuis te gaan bakken, neem ik ook het werk van de fietsenmaker niet over... :av
Fietsbanden plakken en omwisselen doe ik volgens mij al sinds ik een jaar of tien was. In mijn studententijd: meerdere keren per jaar. Op fietsvakanties: geen probleem. Speed Pedelecs: het enige wezenlijke verschil is dat de connector naar de motor moet worden losgehaald.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Flyy schreef: 12 aug 2021, 09:48 "Welke taart heb je gebakken?"
"Ik ben geen bakker."
:bj
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Stromeur schreef: 12 aug 2021, 10:30 Fietsbanden plakken en omwisselen doe ik volgens mij al sinds ik een jaar of tien was.
Idem. Ik weet nog heel goed hoe zwaar/onmogelijk het toen was om die buitenband er weer om te krijgen na het plakken. Voordeel is wel dat je dan de juiste techniek aanleert, maar man, wat was dat zwaar!
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Precies. Ik had ook een trip down memory lane toen ik die Pirelli's op mijn Alpha moest drukken.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Zal de Alpha voor modeljaar 2022 in extra / andere kleuren verkrijgbaar zijn ?
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Nog niks over gehoord.

De Klever brochure voor aankomend seizoen komt uit in september. Als ik deze week nog tijd heb zal ik ze bellen en vragen of er al iets over de kleuren bekend is/mag worden.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
MarcelH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1788
Lid geworden op: 28 apr 2018, 10:37
Merk SP: Stromer ST7 LE

Ook of ze ABS gaan leveren....
2016: Kalkhoff Endeavour impulse 2.0 high speed, 2017: Stromer ST2, 2018: Bultaco Albero 4.5, 2018/2019: Stromer ST3LE, 2020: Fuell Flluid 1S, 2020: ST5 , 2023: ST7 , 2023 OPIUM :cool2:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Golvas schreef: 25 aug 2021, 20:33 Zal de Alpha voor modeljaar 2022 in extra / andere kleuren verkrijgbaar zijn ?
Nog niks over bekend, aldus Klever.

Daaruit maak ik vooralsnog op dat er in de brochure die volgende maand uit komt geen nieuwe kleuren staan. Maar die rolt hier vanzelf wel in de bus binnenkort.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie