Klever X Speed PINION € 450,- in prijs verlaagd

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Golvas schreef: 29 jun 2021, 11:36 Wanneer volgt de Alpha ? ... :cool2:
Ik denk dat die zo blijft. Het prijsverschil tussen de X-Speed PINION en de X Alpha 45 met 1200Wh accu was met € 550,- waarschijnlijk te klein. Nu is het € 1.000,-.

Ik lees berichten over oplopende wachttijd voor de Alpha bij dealers zonder voorraad/backorders ('misschien juli, anders oktober'). Over wachttijd op de PINION hoor ik nog niks. Misschien wil Klever die nu een zetje geven.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Ik heb geen haast ... volgend jaar trap ik de ST2 sowieso buiten en na mijn horror ervaring met Stromer ben ik er nog altijd niet uit of hier nog een andere SP zal worden aangekocht ... bijkomend duurt mijn revalidatie enorm lang en de afhandeling ervan bezorgt me ook nachtmerries.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Golvas schreef: 29 jun 2021, 21:59 en de afhandeling ervan bezorgt me ook nachtmerries.
Ik relateerde dit bij eerste lezing aan je Stromer ervaring. Of gaat dit over de afhandeling van je revalidatie?
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Flyy schreef: 29 jun 2021, 20:48 Ich finde sinkende Preise grundsätzlich gut.
Dalende prijzen zijn goed voor iedereen, behalve voor mensen die het product al hebben aangeschaft. Ik vind dat Klever deze prijsdaling te snel introduceert.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Stromeur schreef: 29 jun 2021, 23:15 Of gaat dit over de afhandeling van je revalidatie?
Klopt, een recreatief ritje op een zonovergoten dag krijgt een nog wrangere nasmaak ... je moet dus niet volledig hersteld zijn om weer terug voltijds aan de slag te "mogen" : zodra de adviserend arts van wat in BE de mutualiteit, ziekenkas of ziekenfonds noemt (bij jullie is dat de zorgverzekering ?) vaststelt dat je letsels je vermogen niet meer verminderd is met ten minste 66 % kan je er weer volledig tegenaan.

De aard van je beroepsactiviteit maakt niets uit : je wordt (op basis van twee metingen met een lintmeter) geschikt bevonden voor kniesparend werk, that's it ... heeft je werkgever geen kniesparend werk, dan heb je pech.

Je kan gedurende 3 maanden beroep aantekenen bij de arbeidsrechtbank, je ontvangt de adressen zelfs keurig als bijlage ... teken je geen beroep aan dan kan je : voltijds hervatten, ontslag nemen (geen inkomsten meer) of je laten ontslaan op basis van medische overmacht (terugvallen op werkloosheidsuitkering).
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Shit is dat ja. Hier werkt het ook zo. Iemand die ik ken die met een burn out thuis zat werd doodleuk als genezen verklaard door de arts van de UWV. Motivatie: de persoon in kwestie was met het openbaar vervoer naar die herkeuring gegaan, als je dat kunt dan kan je ook weer hele dagen gaan werken :ck:

Het probleem is dat je van dit soort eikels en wetten afhankelijk bent :aq
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Tony Mb
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1120
Lid geworden op: 25 jun 2017, 00:09
Locatie: Antwerpen

Golvas schreef: 30 jun 2021, 15:01 of je laten ontslaan op basis van medische overmacht (terugvallen op werkloosheidsuitkering).
Hiertegen kan je wel in beroep gaan, dit moet je niet zomaar accepteren.
ST1 Step Through, 2017, zwart, 24000Km... and counting
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Golvas schreef: 30 jun 2021, 15:01 zodra de adviserend arts van wat in BE de mutualiteit, ziekenkas of ziekenfonds noemt (bij jullie is dat de zorgverzekering ?) vaststelt dat je letsels je vermogen niet meer verminderd is met ten minste 66 % kan je er weer volledig tegenaan.
De hele korte versie: In Nederland krijg je eerst te maken met de bedrijfsarts van de werkgever/werkgeversverzekering. Na twee jaar bepaalt een keuringsarts van de overheid of je recht hebt op een arbeidsongeschiktheidsuitkering. Als je meer dan 65% kunt verdienen van het loon dat een gezond persoon met een soortgelijke ervaring en opleiding kan verdienen, heb je geen recht op een uitkering en "mag" je dus ook weer aan het werk.

Wat een nachtmerrie is dit voor jou geworden zeg. Valt er nog iets te verhalen op de veroorzaker van deze ellende?
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Stromeur schreef: 30 jun 2021, 19:54 Valt er nog iets te verhalen op de veroorzaker van deze ellende?
Als dit alles moest resulteren in loonverlies dan zal die piste zeker bewandeld worden ... per slot van rekening is de situatie waarin ik ben terecht gekomen niet mijn eigen keuze geweest.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Peerke1960
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Ukraine
Berichten: 1590
Lid geworden op: 12 aug 2019, 11:18
Locatie: Nijmegen
Merk SP: ST3P, C1.12, M99, knipperlicht
Km-stand: 10001

Idd, heel vervelend Golvas!
Groeten, Peter
Mangs a'k op de fietse fietse, deank ik wa es..... ( Herman Finkers)
Plaats reactie