Dan had je je niet goed verstopt
Aska
2016: Kalkhoff Endeavour impulse 2.0 high speed, 2017: Stromer ST2, 2018: Bultaco Albero 4.5, 2018/2019: Stromer ST3LE, 2020: Fuell Flluid 1S, 2020: ST5 , 2023: ST7
Trouwens om te zien wel stoere fietsen...fijn pinion en riem (helaas slechts 6 versnellingen)
Ik betwijfel trouwens wat ze claimen, max snelheid volledige ondersteuning meer dan 60 km .....
Ik betwijfel trouwens wat ze claimen, max snelheid volledige ondersteuning meer dan 60 km .....
2016: Kalkhoff Endeavour impulse 2.0 high speed, 2017: Stromer ST2, 2018: Bultaco Albero 4.5, 2018/2019: Stromer ST3LE, 2020: Fuell Flluid 1S, 2020: ST5 , 2023: ST7
-
- Pro
- Berichten: 47
- Lid geworden op: 21 nov 2020, 09:12
- Locatie: antwerpen
- Merk SP: st1 2020
- Km-stand: 29000
Vandaag de aska ook eens kunnen testen,
weliswaar maar voor een kwartiertje , dus niet echt grondig aan de tand kunnen voelen.
Het eerste dat me direct opviel was hoe bruut de fiets er uit ziet in het echt , vooral in de grijze kleur(helaas alleen foto's van de rode).
Michiel heeft eerst wat uitleg gegeven over de fiets zelf en wat vragen beantwoordt.
het rijden is wel even wennen t.o.v. van men st1 , het verschil van de grotere wielen is direct merkbaar vooral in de bochten even wennen.
de fiets is volledig afgeveerd , iets dat ik niet persé hoef , maar moet zeggen dat het comfort prima was, alleen vond ik de achterdemper net iets te slap staan, maar dit kon harder gezet worden , vooraan prima, ik heb de fiets over een typisch belgisch kasseiweggetje tegen topsnelheid gejakkerd en gaf geen krimp.
ondersteuning gaat van 1 t.e.m. 5 maar voor mij is alleen volle ondersteuning van tel dus gelijk in 5 .
beduidend meer power dan mijn st1 , vlotjes 46 op km teller tegen de wind in (volgens michiel is dit ook gps snelheid ) ,daar ben ik niet zeker van
het was ook mijn eerste kennismaking met pinion , viel reuze mee, alleen vind IK dat opschakelen naar beneden moet zijn , nu is dat omhoog met je pols en dat is onnatuurlijk , althans voor mij, en dat zal zeker wennen na verloop van tijd.
op mijn testexemplaar waren de voorste remmen volledig op , ijzer op ijzer, dus had alleen maar de achterste rem , maar de persoon die op de andere fiets zat stond verbazend snel stil dus daar ook geen probleem denk ik.
waar ik wel een probleem mee had is het fragiele stekkertje om de fiets op te laden, dat heeft stromer toch beter voor elkaar,
helaas ook geen foto van .
ik weet niet of het uiterlijk me kan bekoren , moet nog wat inwerken denk ik.
Michiel zei wel dat ze werk maken van voldoende fietsen ter beschikking te hebben om volledige testdagen(lees woon werk) te organiseren,
daar is deze fiets tenslotte voor bedoeld .
Al bij al leuke ervaring .
weliswaar maar voor een kwartiertje , dus niet echt grondig aan de tand kunnen voelen.
Het eerste dat me direct opviel was hoe bruut de fiets er uit ziet in het echt , vooral in de grijze kleur(helaas alleen foto's van de rode).
Michiel heeft eerst wat uitleg gegeven over de fiets zelf en wat vragen beantwoordt.
het rijden is wel even wennen t.o.v. van men st1 , het verschil van de grotere wielen is direct merkbaar vooral in de bochten even wennen.
de fiets is volledig afgeveerd , iets dat ik niet persé hoef , maar moet zeggen dat het comfort prima was, alleen vond ik de achterdemper net iets te slap staan, maar dit kon harder gezet worden , vooraan prima, ik heb de fiets over een typisch belgisch kasseiweggetje tegen topsnelheid gejakkerd en gaf geen krimp.
ondersteuning gaat van 1 t.e.m. 5 maar voor mij is alleen volle ondersteuning van tel dus gelijk in 5 .
beduidend meer power dan mijn st1 , vlotjes 46 op km teller tegen de wind in (volgens michiel is dit ook gps snelheid ) ,daar ben ik niet zeker van
het was ook mijn eerste kennismaking met pinion , viel reuze mee, alleen vind IK dat opschakelen naar beneden moet zijn , nu is dat omhoog met je pols en dat is onnatuurlijk , althans voor mij, en dat zal zeker wennen na verloop van tijd.
op mijn testexemplaar waren de voorste remmen volledig op , ijzer op ijzer, dus had alleen maar de achterste rem , maar de persoon die op de andere fiets zat stond verbazend snel stil dus daar ook geen probleem denk ik.
waar ik wel een probleem mee had is het fragiele stekkertje om de fiets op te laden, dat heeft stromer toch beter voor elkaar,
helaas ook geen foto van .
ik weet niet of het uiterlijk me kan bekoren , moet nog wat inwerken denk ik.
Michiel zei wel dat ze werk maken van voldoende fietsen ter beschikking te hebben om volledige testdagen(lees woon werk) te organiseren,
daar is deze fiets tenslotte voor bedoeld .
Al bij al leuke ervaring .
- Bijlagen
-
- Foto 20-09-2021 19 40 41.jpg (7.55 MiB) 2834 keer bekeken
-
- Foto 20-09-2021 19 40 52.jpg (7.18 MiB) 2834 keer bekeken
-
- Foto 20-09-2021 19 41 00.jpg (7.34 MiB) 2834 keer bekeken
-
- Foto 20-09-2021 19 41 09.jpg (6.55 MiB) 2834 keer bekeken
-
- Foto 20-09-2021 19 41 22.jpg (3.84 MiB) 2834 keer bekeken
-
- Foto 20-09-2021 19 41 32.jpg (5.96 MiB) 2834 keer bekeken
-
- Foto 20-09-2021 19 41 39.jpg (4.57 MiB) 2834 keer bekeken
-
- Foto 20-09-2021 19 41 44.jpg (4.45 MiB) 2834 keer bekeken
-
- Foto 20-09-2021 19 41 54.jpg (5.53 MiB) 2834 keer bekeken
Playing the waiting gamest3 pinion ipanema brown on the way
-
- Pro
- Berichten: 47
- Lid geworden op: 21 nov 2020, 09:12
- Locatie: antwerpen
- Merk SP: st1 2020
- Km-stand: 29000
Fiets remde nog hoor, alleen was er 1 kant volledig op, andere zo goed als …
Helemaal geen drama , beetje anticiperen en gewoon met de achterrem remmen
Helemaal geen drama , beetje anticiperen en gewoon met de achterrem remmen
Playing the waiting gamest3 pinion ipanema brown on the way
- Stromeur
- Admin | Forum Supporter
- Berichten: 23003
- Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
- Locatie: Friesland
- Merk SP: Stromer ST3 PINION SE
Het is gewoon geen goed visitekaartje.
Speed pedelecs die (verzekerings)technisch niet in orde zijn voor een testrit neem je als dealer/fabrikant ook niet mee naar een test-activiteit voor publiek.
Speed pedelecs die (verzekerings)technisch niet in orde zijn voor een testrit neem je als dealer/fabrikant ook niet mee naar een test-activiteit voor publiek.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023